-Jungeldyret Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Hei, holder på med et skoleprosjekt der jeg skal alge et bilde med flere figurer ved siden av hverandre. Hver lille figur har en hvit bakgrunn rundt seg. Når jeg skal lime inn disse figurene på det samme bildet, får jeg ikke satt de nærme nok, fordi bakgrunnen rundt figuren overlapper den andre figuren! Noen som vet hvordan jeg kan få bakgrunnen til å bli gjennomsiktig, eller noe annet som kan hjelpe?
lupah Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 (endret) Enkleste er å bare bruke Magic Wand i Photoshop eller Paint Shop Pro om du har en av de. Endret 6. september 2007 av lupah
-Jungeldyret Skrevet 6. september 2007 Forfatter Skrevet 6. september 2007 Har et program som heter PhotoFiltre.
-Jungeldyret Skrevet 6. september 2007 Forfatter Skrevet 6. september 2007 Jeg fant ikke ut hvordan jeg gjorde det, men når jeg klippet ut det jeg skulle lime inn i et nytt bilde klippet jeg heller helt i kanten av figuren, så ikke det hvite på siden kom med.
lupah Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Hehe, ok. Anbefaler deg å få tak i Photoshop om du skal drive en del på med slikt. Mange bra funksjoner, og ikke så vanskelig å lære seg ved hjelp av litt tutorials.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå