JohnsonsWhatever Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Jeg lurer på om jeg er sikra helt? At ingen kan tulle med meg, stjele info fra min PC? Syntes den Compiz Fusion updates og små andre updates kommer litt ofte.
RattleBattle Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Jeg lurer på om jeg er sikra helt? At ingen kan tulle med meg, stjele info fra min PC? Syntes den Compiz Fusion updates og små andre updates kommer litt ofte. 9440003[/snapback] Dette er ikke Windows med "patche-tirsdag" en gang i måneden. I de fleste Linux-distribusjonene kommer oppdateringene fortløpende.
JohnsonsWhatever Skrevet 6. september 2007 Forfatter Skrevet 6. september 2007 Jeg lurer på om jeg er sikra helt? At ingen kan tulle med meg, stjele info fra min PC? Syntes den Compiz Fusion updates og små andre updates kommer litt ofte. 9440003[/snapback] Dette er ikke Windows med "patche-tirsdag" en gang i måneden. I de fleste Linux-distribusjonene kommer oppdateringene fortløpende. 9440030[/snapback] Then I love it!
_Ferrari_ Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Det er vel fordi compiz-fusion ennå ikke er ute av beta også. Så det kommer nye oppdateringer stadig vekk.
Xecuter Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Jeg lurer på om jeg er sikra helt? At ingen kan tulle med meg, stjele info fra min PC? Syntes den Compiz Fusion updates og små andre updates kommer litt ofte. 9440003[/snapback] No offence menneh... Hvorfor i svarten skulle noen ha interesse av å hacke deg? Dessuten skal det veldig mye til.
Ozwald Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 For at noen skal kunne "hacke" deg igjennom update manager, må du selv ha lagt inn en egen source i "sources.list" for så å installert et program fra den bestemte adressen. Så det skal nok mye til for at noen skal få det til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå