ticsyboy Skrevet 6. september 2007 Forfatter Skrevet 6. september 2007 Hvilken linuxdistro bruker du egentlig? 9439860[/snapback] red hat
Sokkalf™ Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 (endret) Hvilken versjon? Edit: Kan forøvrig legge til at Red Hat ikke har laget en linuxdistro beregnet på "vanlige folk" siden 2003. Bruker du Red Hat Enterprise Linux, og ikke har betalt for den, så syns jeg egentlig ikke du fortjener mye hjelp. Skal du prøve ut linux for første gang, gjør det lettvint (og lovlig) for deg selv, og legg inn Ubuntu, Fedora, OpenSuSE e.l. Endret 6. september 2007 av Sokkalf^
ticsyboy Skrevet 6. september 2007 Forfatter Skrevet 6. september 2007 (endret) Hvilken versjon? Edit: Kan forøvrig legge til at Red Hat ikke har laget en linuxdistro beregnet på "vanlige folk" siden 2003. Bruker du Red Hat Enterprise Linux, og ikke har betalt for den, så syns jeg egentlig ikke du fortjener mye hjelp. Skal du prøve ut linux for første gang, gjør det lettvint (og lovlig) for deg selv, og legg inn Ubuntu, Fedora, OpenSuSE e.l. 9439902[/snapback] jeg tror jeg bruker windows server istendenfor jeg. mye bedre og trenger ikke og skrive 1000 setninger i ett terminal vindu bare for og finne hardiskene. Endret 6. september 2007 av ticsyboy
Sokkalf™ Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Det trenger du heller ikke å gjøre hvis du bruker en linuxdistro som er beregnet for å være lettvint. Men det er ditt valg, for min egen del hadde det vært helt uaktuelt å betale tusenvis for Windows Server, når jeg kunne brukt linux helt gratis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå