Yonaz Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Hvordan får jeg tilgang til for eks www.norbits.net når "skolen har sperra siden!? Kjører Mac med Opera og firefox!
Demantios Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 (endret) Bruk proxy. Mest lettvinnt er det å bruke en online php proxy. www.afunnel.com er ganske rask tror du skal slite med å bruke torrent på skolen uansett;P Endret 6. september 2007 av PepsiCo
tAno16 Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Bruk 'Tor' en plugin i firefox. Tar trafkken gjennom forkjellige noder rundt på nettet. Ganske likt proxy ja
neadii Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 (endret) Noe sier meg at den www.afunnel.com er blokkert på skolen min, men jeg får teste i morra. Edit: Skrivefeil. Endret 6. september 2007 av neadii
Rikky Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Det er nok en grunn til at skolen har sperret slike ting, og forumet er ikke riktig sted for å få hjelp til å bryte slike sperrer. Tråden stenges.
Anbefalte innlegg