VikinGz Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 i går runna jeg hl2 for første gang, men jeg sjøne ikke slutten helt... hvem er denne personene som plutslig dukker opp når tårne eksploderer? I episode 1 styrer du hu dama, hvor tar gordon veien hen?
TCi Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Virker som du er litt forvirret ja... Jeg kan godt forklare hva som har skjedd om det som skjedde på slutten. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor I Half Life 1 ble du utsatt for en ulykke som gjorde at Jorden og dimensjonen Xen ble sammensmeltet. Mannen i slutten av HL2 har ingen navn, annet enn G-man. Han følger deg gjennom HL og til slutt ble han så imponert at han ansetter Gordon Freeman og setter han i dvale til han trenger han. Over til slutten av Hl2... Dr. Breen ble mest trolig drept da portalen han skulle gjennom til The Combine kollapset. Dette var i følge det folk spekulerer, oppgaven til Freeman da G-man hentet han ut av dvalen i starten av HL2. Da fusjonsreakteren eksploderte stoppet G-man tiden for å redde Freeman. Så han setter Gordon i en dvale igjen.. trolig låst i tid som han snakker litt om. Ingen vet per i dag hvem og hva G-man er. I følge Valve skal vi få vite mer om han og hans forhold til Alyx i Episode 2. Du styrer ikke Alyx i Episode 1, du er fremdeles Gordon Freeman. Jeg kan godt forklare hvordan han havnet der sammen med Alyx. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor I det G-man stikker av for å vente på neste bruksområde for Gordon Freeman, hopper Vortigaunts inn fordi de trenger både Alyx og Freeman litt til. Dette merker G-man, men Vortigaunts klarer å blokkere han og redder ut Alyx og Gordon ut av "dvalen".
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 18. september 2007 Skrevet 18. september 2007 Masse flott lesestoff her: http://members.shaw.ca/halflifestory/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå