Gå til innhold

Iexplorer.exe vil ikke avslutte


Anbefalte innlegg

Hei

På jobb prøver jeg nå å få lagt inn et program på en laptop. (cs3 vis det er viktig). Men jeg får ikke Avsluttet prossesene iexplorer.exe. Det er 2 stykker av den, de bare forsvinner litt mn dokker fort opp igjen sånt at jeg får ikke fortsette installasjonen.

Har avsluttet mange prosesser. for og se om det er noen av de som holder iexplorer.exe igjen. Men det er det ikke. Har også restartet et utal ganger.

 

Noen som har noen lure fix på dette?

 

~EX-adrin~

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan jo være at det er et program som starter den igjen. Prøv å drepe programmet. Du vet vel allerede at du da må inn på Oppgavebehandling (CTRL+ALT+DEL), velge Prosesser, finnes iexplore.exe, høyreklikke, velge Avslutt prosesstre.

Funker det da?

Hvis ikke, prøv å uinnstalere Internet Explorer om du ikke trenger det.

Det gjør du i Kontrollpanel, Legg til og fjern programmer, og videre inn på Legg til eller fjern Windows komponenter.

Internet Exporer kan forøvrig aldri slettes helt, så om det ikke funker må du ikke fortvile.

Det du da kan prøve er ett eller annet anti-spyware program. Spyware kan ligge å kontrollere iexpore, og alle vet jo at internett explorer er meget usikker og lett å ta seg inn i for spyware.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...