BendItLikeBender Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Eg har søkt litt rundt på HW og har ikkje funne en løsning til dette problemet. Får stadig "Your connection to the server has been lost". Oppdatert Firmware og updata BF2 til nyaste versjon. Mvh Bender.
Chad Thundercock Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Dette problemet skyldes ofte enten at du har trådløst nett eller at serveren restarter eller har feil.
BendItLikeBender Skrevet 4. september 2007 Forfatter Skrevet 4. september 2007 Ja, eg har trådløs. Er det en løsning for det? Eg har spilt BF2 med trådløs ei god stund. Men så sluttet eg ei stund og begynte. Og da begynte disconnecta å komme.
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Kanskje du sitter for langt unna routern?
-hauken- Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Kanskje du sitter for langt unna routern? 9428703[/snapback] test en gang med kabel, funker det da så er det det trådløse nettverket som er ustabilt.
BendItLikeBender Skrevet 5. september 2007 Forfatter Skrevet 5. september 2007 Routeren er en etasje under meg. Blir litt vanskelig med kabel. Skal se
Breiker Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Dette skjer ofte selv om du ikke bruker trådløst. Så det er ikke noe å bekymre seg for
BendItLikeBender Skrevet 5. september 2007 Forfatter Skrevet 5. september 2007 Men er det en løsning? Veldig surt når eg fikk meg en klan for ikkje så lenge siden.
Vredesbyrd Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 (endret) jeg hor også dette problemet, spesielt på på servere som kjører dragon valley only,kan spille 2-3 timer og så plutsslig kommer den meldinga, det eneste som hjelper for meg da e å restarte maskina mi dette skjer aldri når jeg spiller Strike at Karkand foreksempel. bruker kabel og det har ikke no med høy ping og gjøre, for på battlefield.no # 07 dragon valley har jeg ca 18 i ping Endret 5. september 2007 av Vredesbyrd
Grindal Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Jeg har hatt samme problemet på battlefield og CS og jeg har routeren en etasje over der pc'en står og jeg fiksa det med ein nettverkskabel... kanskje det er det som er problemet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå