YaegeR Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Hmz, siklet etter dette spillet lenge nå.. endelig fri fra jobben og kjøpt inn en pose godis, og jaga dama på dør.. hva skjer ? jo etter omtrent 5 min ut i gamet, kommer jeg ut i windows? hjelp?
Wartorn Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Må nok gi litt mer info enn det der.. specs? nyeste drivere? hvordan detter du ut? ingen feilmelding?
Heatsink Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 (endret) Du bryter treordsregelen i topic, du har faktisk bare ett ord. Dessuten tror jeg aldri noen kan hjelpe deg med mindre du oppgir litt mer informasjon rundt problemet, og hvordan maskinvare og drivere du har. Endret 4. september 2007 av Heatsink
Rallahr Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Jeg hadde problemer med lyden, så jeg prøvde alt, ingenting funket. Untatt når jeg rullet tilbake lyddriveren. Så kanskje du kan rulle tilbake grafikkdriveren din.
fpsplayer Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 WARNING: You have an empty slot that you could put a plasmid or gene tonic into. Jeg har ingen ekstra plasmid eller gene tonic jeg kan bruke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå