Postei Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Hva burde jeg kjøpe? Xbox 360 eller Playstation 3?
WangenPs3 Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 See etter hvilke spill du har lyst på og gå etter den konsollen som har flest "ja-titler".....Lureste er å kjøpe begge for da går du ikke glipp av noe. Selv om dette spørsmålet er noe av det dummeste jeg leser her på forumet mtp. vi kan ikke hjelpe deg
Fritz0r Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Kjøp hva som passer deg, dine spill og fremtidige film format. Jeg kjøpte PS3 pga at den har større potensiale i fremtiden, BluRay spilleren, og har noe mindre feil prosent enn 360.
Dragoncrest Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Ja, vær så snill, steng denne tråden. Kjøp den konsollen som har flest spill som du liker, dette blir kun en smakssak.
Fritz0r Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Makan til negativ holdning det var på dere 3. Om dere ikke vil hjelpe han, så svar heller ikke i tråden, send heller en rapport til Admins, de vil stenge tråden og komme med en god forklaring til vedkommende.
anolop Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Jeg har rapportert denne tråden.. Hvorfor? 1. Den bygger opp til konsollkrig 2. Det finnes allerede 101 slike tråder allerede
Goliath Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 (endret) Finnes maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange lignende tråder om dette. Søk og finn ut selv! Endret 4. september 2007 av überGoliath
Anbefalte innlegg