cybervision_ Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Jeg skal gå fra CD-spiller til Squeezebox i mitt musikkanlegg, men ønsker ikke å ha en støyende maskin på hele tiden. Derfor vurderer jeg å blåse liv i en gammel maskin jeg har stående på loftet til å kjøre slimserver på og ha musikken lagret på. Jeg vurderer dog å kjøpe nytt HK/CPU og RAM, men hvor billig kan man få det i grunnen, jeg trenger jo ikke rare greiene egentlig...
cybervision_ Skrevet 4. september 2007 Forfatter Skrevet 4. september 2007 Har fått åpnet maskinen og dette er muligens for gammelt? AMD Athlon (tror ca 1.6-1.8 Tbird), Asus A7V333, 512 mb ram PC2100
NyZeta Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Som windowsmaskin holder det i lange baner. Som Linux server for å dele resurser til et par maskiner, kan du nesten ikke få bedre maskin for penger
747 Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Alt over PII 300mHz duger som filserver, så du skulle ikke ha noen problemer med det hovedkortet og prosessoren du har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå