Gå til innhold

Brukte bærbare på finn?


_jensen_

Anbefalte innlegg

Jeg har enda ikke få surret meg til å kjøpe data, men vurderer om jeg skal kjøpe meg en billig brukt pc fram til jeg får penger til en skikkelig data. Vis det er en som er brukbar så kan det hende jeg drøyer med å kjøpe en "orntlig" pc å. Siden jeg satser på bil og lappen først. Men er det lurt å kjøpe en brukt en? Jeg vil bare ha en som ikke har alt for stor skjerm og som man kan surfe på nettet og spille musikk på + msn da så klart.

 

Kan noen ta en titt på disse annonsene og si hva dere synes? Jeg har ikke peiling på data bare så det er sagt :p

 

Annonse 1

Har vært i kontakt med denne og denne selgeren har flere pcer for salg å blandt annet en (HP?) Compaqen og en Fujitsun, compaqen kan man se dvd på å, men det er ikke ett must, og de koster bare 1500kr.

 

Compaqen

 

Annonse 2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes de så veldig dårlige ut, hadde ikke kjøpt noen av dem personlig. Generelt er det nok mulig å gjøre "ok" bruktkjøp av bærbare, men det er også lett få tak i mye dårlig.

 

Selv om du bare skal bruke den til veldig enkle oppgaver tror jeg du vil ha stor glede av å ha en Pc med MINST 512mb ram, noe bare Compaqen hadde, men den mangla tom. batteri...

 

Er lett å komme bort i mye søppel når du kjøper brukt. Hører ofte om folk som får solgt omtrent ubrukelige ting på nettet. Er mulig då får noe litt bedre hvis du går opp litt i prisklasse.

 

lykke til med å finne en bra bærbar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...