Gå til innhold

Idioti på sitt beste.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Jeg har også løpt forbi døra til C'thun hvis det sier folk noe :p

9427800[/snapback]

Ja , haha :D klassisk tabbe der.

" Hug the wall.. NOT THAT WALL "

Plutselig er hele gangen full av tentakler og beams :D

9430158[/snapback]

Å wipe der på Cthun er jo orntli gøy, ble vel hitta for 20mill der eller no:p

men on topic, jeg har brukt Divine Intervention en tank, bytta ut action bars med et uhell shift+opp/ned så uheldigvis ble da DI på 1 der flash heal bruker å være :p

Endret av Grabby
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som om jeg har tid til å sitte her å skrive all min idioti i 3-4 timer :ph34r:

Kan vel nevne at jeg fant portal til SW i Sharattah for 3 uker siden. Før de var det alltid HS til SW for deretter å fly tilbake gjennom blasted lands/dark portal :blush:

Skrevet
Som om jeg har tid til å sitte her å skrive all min idioti i 3-4 timer  :ph34r:

Kan vel nevne at jeg fant portal til SW i Sharattah for 3 uker siden. Før de var det alltid HS til SW for deretter å fly tilbake gjennom blasted lands/dark portal  :blush:

9431196[/snapback]

Genialt :p håper du ikke er 70 ^^

Skrevet
Som om jeg har tid til å sitte her å skrive all min idioti i 3-4 timer  :ph34r:

Kan vel nevne at jeg fant portal til SW i Sharattah for 3 uker siden. Før de var det alltid HS til SW for deretter å fly tilbake gjennom blasted lands/dark portal  :blush:

9431196[/snapback]

Genialt :p håper du ikke er 70 ^^

9431231[/snapback]

Seff er jeg 70, har vært det en 6-7 uker nå :ph34r:

Skrevet

Jeg har solgt mange portaler til ironforge/sw i shattrath^^ :)

Ellers har jeg ninja-pulla garr ved å sovne med hodet mot tastaturet. Back in the days i mc klarte jeg også å skifte ut shift-1 med 2. som healer er det katastrofalt... :( Første move skulle være renew, neida, prayer of fortitude dere^^ :) Husker GM'n vår var rasende på mc. "wtf guys the rain of fire is ALWAYS on me WTF guys??" (3 warlocker spamma han 24/7^^).

Den største idioten jeg har møtt var vel i sm (cath?) som low lvl priest, min andre char etter reroll fra hunter (multishot er mooooorro.... :) noen cc breaks på samvittigheten >_<) Jeg gikk afk og roguen vår pulla. Han skreik om heals , jeg var som sagt afk. Ord blei slengt i alle retninger. Det var liksom ikke GRENSER for drittslenging. Han blei ikke banna heller. tiltross... resten av party backa meg opp men han gav seg ikke... sigh.

Skrevet

Sm cath som prest etter wipe rett innafor kirkedørene:

-rogue : omfg, why didnt you heal me?

-meg : I did. You resisted...

Ok...kanskje ikkje så dum når du tenker deg om. ;)

Køyrer for øvrig den her om folk begynner å brøle for tidlig:

-Tank: Heal me (80% liv)

-Healer: Hold aggro

-Tank Heal me! (70% liv)

-Healer: Hold aggro!

-Tank: I am holding aggro

-Healer: Oh, I thought we were telling eachother what to do...

Skrevet
Skal logge inn å se om jeg har en char i XR. ^^

Edit: Pokker, dårlig effekt.

9435944[/snapback]

Hvor var du og ropte det? Gå til Crossroads... Vent til det er masse folk og duellerer, så bruker du /y og hyler ut "LOTRO OWNS THIS SHITGAME!" ellerno, hvertfall; det må være noe om at Lotro eier svinhardt.

En gang i chatten skulle jeg være morsom, siden en dwarf hadde drept meg litt før. Skulle si at han var en hagenisse... Jeg presterte disse fantastiske ordene:

"I got killed by a garden-santa." Er ikke alltid direkte oversettelser funker like bra. :no:

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
Skal logge inn å se om jeg har en char i XR. ^^

Edit: Pokker, dårlig effekt.

9435944[/snapback]

Funker vel ikke så bra midt på natta :p

Skrevet (endret)

Her er en tabbe som skjedde under et MC raid.

Vi hadde akkurat tatt ned noen imp packs med aoe og jeg klikka på drikk vann. (trodde jeg)

Løp ut for et raskt dassbesøk, og når jeg kom tilbake så jeg dette.

Raid leader: Reevan mate, what are you doing in Stormwind?

Me: Umm.. Im not sure..

Raidleader: ??

(Sjekker loggen)

Me: Im a noob i must have clicked my HS when i thought i clicked drink water..

Folk fikk seg en god latter da. :!:

Jeg var flau som faen og følte meg som en tosk noen minutter hehe.

Edit:

Hører med til historien at det er folk som har spurt om portaler.

To ganger har jeg trykka feil spell og endt med å teleportere meg selv, og den som skulle ha portal står igjen der med ??

Faen så flaut etterpå. :p

Endret av Ashvan
Skrevet

Hahaha, var i stygg Arca pug med en kamerat som trengte 200 rep for å bli exalted.

Både tanken, healeren og roguen hadde bare møkka gear. Healeren hadde grønne quest rewards med +dmg / healing, og litt tanke gear osv.

Jeg og kameraten sitter på VT og har det moro med å baksnakke, og jeg er leder av party.

Vi står og venter på roguen for å pulle første bossen da jeg sitter å putter raid icons på healern og tanken.

Healern syntes det var veldig irriterende med en skull over hodet, så jeg bytta ut den med en firkant og han blir enda mer irritert.

Så etter 2 wipe på første bossen får healern noen gloser fra tanken.

Jeg bare slenger meg på bølgen og kicker han, så klarer kompisen min å få trykt ut av seg:

"That son of a bitch left us!"

Mens vi ble enige om å kicke han på vt da.

Det som var litt moro med det her var jo at resten av gruppa ble sure på healern fordi han var frekk nok til å leave osv osv... :D

Han ble snakka stygt om en god stund senere og.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
wowscrnshot091207200034bv4.jpg
Skrevet
Hahaha, var i stygg Arca pug med en kamerat som trengte 200 rep for å bli exalted.

Både tanken, healeren og roguen hadde bare møkka gear. Healeren hadde grønne quest rewards med +dmg / healing, og litt tanke gear osv.

Jeg og kameraten sitter på VT og har det moro med å baksnakke, og jeg er leder av party.

Vi står og venter på roguen for å pulle første bossen da jeg sitter å putter raid icons på healern og tanken.

Healern syntes det var veldig irriterende med en skull over hodet, så jeg bytta ut den med en firkant og han blir enda mer irritert.

Jeg bare slenger meg på bølgen og kicker han, så klarer kompisen min å få trykt ut av seg:

Det som var litt moro med det her var jo at resten av gruppa ble sure på healern fordi han var frekk nok til å leave osv osv... :D

9482532[/snapback]

:ermm: Du og kammeraten din var dritsekker mot stakkarn?

Skrevet

9482532[/snapback]

:ermm: Du og kammeraten din var dritsekker mot stakkarn?

9482720[/snapback]

Og det var det dummeste noen har sagt eller gjort på wow somhahar opplevd :roll:

Skrevet

Var i instance og ble masse rolls mens jeg var i full gang med å buffe, så jeg trykte bare greed på alt. Viste seg at det var feil knapp og jeg hadde en gjeng med sure folk på laget. Fant ut at jeg ikke var så velkommen og sa jeg måtte stikke. Var visst ikke populært det heller, siden bossen var neste...

Skrevet

Var ikke det dummeste jeg har opplevd vil jeg da tro. Var healer som var retard og oppførte seg generelt dårlig.

Men vi hadde det ganske moro når de faktisk trodde på kameraten min når han sa at han leava oss.

Skrevet

Fikk gruppe til Mana Tombs. Trenger det skjoldet som dropper fra førstebossen..

Hadde litt problemer med han som tanket, pga han holdt ikka aggro. Men greit nok.. vi fortsatte å drepe mobs fram til første bossen.. Også dro healeren uten forvarsel.. og jeg hadde sagt i fra om at alt jeg trengte var det skjoldet..

Asshole? nope, not at all :cool:

Skrevet

Vel, før jeg dinget 50, så var en veldig stor noob. En jævla svær en faktisk. Jeg husker spess den gangen jeg dro til RFK rett etter at jeg hadde skaffet Whirlwind Weapon, og gjett hvem som ikke hadde skjold. :p

Likevel insisterte jeg på å tanke selv om shaman hadde like mye armor og HP som meg (han hadde skjold :p ), til slutt fikk jeg viljen min, men jeg bare nooba on, mente jeg var tank... Men det var jeg ABSOLUTT ikke. Charge, heroic strike spam, rend spam, hamstring spam. :D

Til slutt fikk jeg ikke viljen min til noe, husker ikke hva, så jeg sa: "Fine, I'll make us wipe then." så løp jeg og pulla hele instancen.

Det hele endte med at de whisper spamma meg med "say byebye to your account kkkk" etter en 3 timers ban, var jeg frik og rask. Gjett om jeg lo de opp i trynet når jeg kom online igjen. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...