Gå til innhold

CSPromod - Hva er dine forventninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjønte det ja:P Det var det dummeste jeg hadde sedd,gir bare uut hundre,du må sende linken videre til minst 10 stykk,hahahaha! oi du er dom du:P(han som laga det)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hehe... Lov å håpe!

Og ja, jeg snakker av erfaring. :)

EDIT: Forresten så er jeg veldig skuffa over at det ikke er alle våpena....

Endret av Binko
Skrevet

Nei, kjipt nok. Blir nok iløpet av denne uka håper jeg. De trenger jo bare nedlastnings servere samt. spillservere så kan de slippe det ut.

Skrevet

Leste i forskjellige CSP forum at ProMod kan ha blitt utsatt pga at både internett-serverne og spillet kræsjer ved map-change. Det er mulig at dette er årsaken til forsinkelsene, for hvem er da villig til å restarte spillet for hver gang man skifter bane pga en "haste-release"?

Selve modden uten maps skal kun ta 4 megabyte, i og med at ProMod kun altererer gameplayet i CS Source (man trenger CS Source installert for å kjøre CSP).

hovedsiden til csp ligger det nå to videoer som demonstrerer gameplayet til ProMod.

Skrevet

Stygt? SAS så spesielt bra ut da

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
sas1.jpg

Oh noes, for SAS-modelen til 1.6 er jo så pen og pro. Den burde vi ha med i en nyere mod.

sas.gif

Skrevet

Ser ikke problemet med radioen.. men det hiper mener er vel at det ikke skal være nesten identisk med cs 1.6, som mange folk vil ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...