Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Nevn noen store..? EDIT: Hadde ikke en Sourcemods mappe, så lagde bare en ny.. Restarta steam - ingen CSP der, nei.. Min feil, funka nå Endret 18. oktober 2007 av Slettet-3t93k9
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 (endret) -console i launch options..? My games - høyreklikk på CSP beta 1.0 -> Properties -> Set launch options - Skriv; "-console" UTEN "". Da vil den starte når du starter spillet, men det fungerer ikke å bruke |/§ knappen for å få den opp. EDIT2: NEEEI! For et elendig spill, fult av bugs osv.. Går man til dørene ved T spawn, og hopper opp og ned, faller man igjennom bakken.. Skedde med meg 3 ganger - på 4 forsøk.. Skjer også når man respawner, at man starter under bakken, og kan ikke gå.. Holder meg til Source noen uker til, MINST! Endret 18. oktober 2007 av Slettet-3t93k9
Jooakim Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg spilte CS:S under beta - var minst like buggete det. Men jeg har ikke prøvd csp enda, venter noen dager.
vStyle Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Man kan ikke kjøpe ammo heller.. og når man sprayer er animasjonen cp. Og hvis man løper bortover og trykker ctrl om og om igjen får man større fart en vanlig løping, og du blir vanskelig å treffe. I tillegg lagger alle servere. Men så er det jo litt mer enn en time siden det ble sluppet. Om noen dager/i hvert fall en uke eller to skal det bli godt spillbart though
tAno16 Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 For å kjøpe ammo binder du bare , og . i options. Ikke vanskelig det. CSP var ikke spillbart for min del, men tenker det blir bedre etterhvert.
nets Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Helt enig... Det var dessverre ikke spillbart. *Vente på beta 2.0*
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 De har nok kun gitt ut et bug spill, ja.. Men nå veit nå alle hvordan grafikken ser ut, gameplayet osv..
TrueNo Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Ja,det var "litt" for buggete.Og det at man spawner inni det dær huset på t spawn er jo sinnsykt.De burde ikke i det hele tatt ha gitt den ut.
ainstainy Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 hvem er det som har lagt CSPromod? er det valve eller steam?
nets Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Comunitiet pressa så på, at hvis de hadde drøyd den lenger nå så hadde det nesten blitt for seint. Er bedre å gi ut en bugga mod (som de selv sier er bugga), enn at tusenvis av folk mister håpet. Så nå har de jo vertfall vist at de har lagd NOE i vertfall
ainstainy Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 HJELP! når jeg starter spillet står den bare å loader. Hva skal jeg gjøre?
Jooakim Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 hvem er det som har lagt CSPromod? er det valve eller steam?Steam er VALVes program for å samle hovedsaklig VALVes spill, men nå også andre spill.HJELP! når jeg starter spillet står den bare å loader. Hva skal jeg gjøre?Prøv å last ned spillet på nytt, for så å "installere" det på nytt.
Oly Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Endelig fikk jeg testet ut promod. Det var problematisk å få testet ut moden på en server, ettersom det alltid fantes nok folk som ikke visste hvordan de skulle skrive "ready" i konsollen. Etter et par forsøk, fant jeg en server hvor alle kom seg inn i ready modus. Jeg sitter igjen med et intrykk av promod som med mange andre betaer, langt fra perfekt. Etter min mening ble det litt banalt med 1.3-movements, og 1.1-bunnyhoppingen var alt annet enn bra. Recoilen er det litt vanskelig å bedømme skikkelig, ettersom player-modellene er noen store "hitboxer" som løper rundt på banen. Level designet var derimot upåklagelig, remakene av de velkjente 1.6 mapsene inneholder de beste elementene fra begge verdener. Granatene var litt merkelige i promod. De ble ikke kastet opp like høyt som i 1.6, og det føltes som om de glapp ut av hånden på deg i det de ble kastet. Jeg håper på det beste at dette prosjektet ender opp som både vellykket og allmennkjent, og ikke en mod som alle svikter pga en buggete beta. Det er jo tross alt en grunn til at det kalles en beta...
binko Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Granatene er faktisk ganske ille ja, hakkete animasjoner. Tricky å beregne hvor du skal kaste ( mtp 1.6 : source) I mine øyne er det mer en alpha... Men greit nok.
TrueNo Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Jaja,men spillet ga oss i allefall et lite clue om hvordan det blir Think positive
hiper Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Syntest faktisk 1.6 var bedre enn dette, buggete animasjoner, nadesa gikk i bakken som om sv_gravity 99999 var på osv..... BETA!
PaperMario Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Kanskje det ikke er så ille at jeg ikke får prøve betaen enda.
Oly Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg ville også kalt dette en alpha, ettersom bugs ødelegger spillopplevelsen kjapt. Animasjonene er buggete, og på dust2 blir jeg ofte respawna under bakken, og ender opp med feilmelding. Den ene gangen restartet faktisk PC-en seg. Fra alt det vi vet er det kanskje ikke så mye tid som kreves for å få rettet opp de mest kritiske bugsene, og er vi heldige, kommer kanskje en ny kritisk-oppdatering til csp kjapt. I det første utgave ble sluppet, kan jeg tenke meg at dev teamet får et mye større arbeidspress enn tidligere. Kanskje blir teamet også utvidet, ettersom csp nå er bevist som en realitet, og ikke en fake for å svindle til seg donasjons-penger fra communitiet? Jeg er uansett optimistisk til csps fremtid. Kan godt tenke meg at en god del pub-players svikter csp etter de første dagene. Men i det csp blir mer og mer oppdatert, og pro-teams tar det i bruk (SK, fnatic), løper nok "pro-wannabe" pub-erne tilbake til promod for å prøve å bli like gode som "idolet" sitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå