Gå til innhold

CSPromod - Hva er dine forventninger?

Anbefalte innlegg

1.5 hadde beste aiming + rekyl etter min mening(savnet det på 1.6) om csp er likt dette blir i alle fall jeg glad - blir det ikke noe bunnyjump ala 1.3 og? Eet`s nize

Men den forbanna buy menuen, håper det blir valg for old meny og ikke som i source hvor den er locked til new.

Mapsa ser greie ut bortsett fra at det til tider kan virke som om det er litt for mye skygger - men blir vell kanskje litt annerledes når man spiller og ikke ser på et screenshot.

I det store og det hele har jeg gode forventninger til cspromod - kanskje det blir en ny overgang etter mange års 1.6 spilling :hmm:

Videoannonse
Annonse

Det kjører nok gammel buy meny med de gamle tastene, selv om ikke alle de gamle våpnene er med i CSP. De har droppa drittguns som aldri ble brukt i match uansett.

De som er inkludert er:

Glock, USP, Deagle

AK, M4A1 , Famas , Galil , AWP , Scout (?), MP5.

Tror ikke jeg glemte noen nå.

Det stemmer nå som jeg ser på det.. Bah! :p

Og btw; fra intervjuet:

3. They will not be using filefront or any other mirrors. And they do not want ANYONE putting up a mirror. The reason for it being that they are building statistics so that they can introduce it to WCG and other tournaments with the information of how many downloaded, etc. So please do not mirror or put the file up for other people to download from.

Hva skjer med cspnorge nå, Nets? :/

Endret av ExiliuM

Jeg håper på at scouten vil komme til Promod i en gang i nær fremtid. Jeg er også glad i dette våpenet. Det burde ikke være noe problem å inkludere scouten i et senere tidspunkt, ettersom det ikke vil kreve mye arbeid med å matche dens recoil med 1.5/1.6 sin (utviklerne trenger jo ikke å spraye med dette våpenet i titalls timer for å kunne matche dens recoil, som med ak/m4). Det er jo tross alt flertallet som kommer til å bestemme på hva promod skal inneholde i de senere utgaver, så hvis flertallet vil ha scout, så får vi nok scout ;)

Men ellers er jeg glad for at de utelukker maskingeværet, de lite brukte smg'ene og pistolene jeg ikke lenger kan navnet på. For meg ble dette som masse "søppel" i buy-menyen.

Ja, jeg vil ha med scout. Tror nesten jeg er bedre med det enn awp, men det er kanskje fordi jeg aldri bruker awp. :p

Men, men, fortsatt ingen som vet når det kommer?

EDIT:

Og siden når var det ingen som bruke Scout, P228, 5-7 og P90 i kamper..? :nei:

Syntes fortsatt det er ræva at de ikke har med alle våpna.

Endret av Binko

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...