Nutjob Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 husk å velge hvem = HVILKET OS du skal ha med. Du trenger ikke noe mer enn Home Basic. de andre versjonene krever bare mer pga av søppel. 9457912[/snapback] 9459708[/snapback] Ey kjekken, er du mester i rettskrivning? nei tenkte meg det. 9460248[/snapback] har jeg ikke sakt, men er bare litt ømfintlig på akuratt det dere da det er en ganske så grov feil. Du hører jo selv at om du leser det høyt så blir jo bare "husk å velge hvem OS du skal ha med" altfor feil. Men, men. En annen ting jeg ikke liker er når folk er spydige mot meg da jeg prøver å vere hyggelig..
Noburu Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Jeg kunne påpekt at du sa "sakt", men velger å ikke gjøre det..
Boralis Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Jeg kunne påpekt at du sa "sakt", men velger å ikke gjøre det.. 9461773[/snapback] Nå er jeg en av dem som skriver feil støtt da,men er lykkelig alikevel Dog ser selv jeg at enkelte utrykk blir helt bortinatta feil og om noen skulle rette på det så er det vel ingen grunn til å bli sure av den grunn. Dessuten hører ikke den debatten hjemme her. Smil,vær glad og fortsett med tema
Noburu Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Agreed, ikke bli sur bare fordi noen påpeker at du skrev feil.. Hadde jeg blitt det, tror jeg at jeg hadde sett ut som en tomat.. Nå kan man vel begynne å komme over på saken.. sant?
Nutjob Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Agreed, ikke bli sur bare fordi noen påpeker at du skrev feil..Hadde jeg blitt det, tror jeg at jeg hadde sett ut som en tomat.. Nå kan man vel begynne å komme over på saken.. sant? 9461810[/snapback] aiit
Imsdalo Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Hehe, litt skeptisk til bruken av "hvem" istedet for "hvilket" jeg også, menmen Jupp skal buske på OSen ja. Men går jo for så vidt bra med Premium også, og deretter bare slå av alle spesialeffektene 9461566[/snapback] Det er helt riktig, du kan slå av spesial effektene i windows vista. Skru av Aero effekten å mye er gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå