Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Få til msn på windows vista

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har problemer med å starte msn på den nye vista pcen, når jeg har skrevet inn passordet og trykket enter, så kommer " Msn messenger har sluttet å virke "

hva kan vere galt, og hvordan fikser jeg det?

Takker for absulutt alt. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Hvilken versjon er det da? Er det Windows Live Messenger eller MSN Messenger? Hvis det er MSN Messenger kan du jo prøve å oppgradere den da. Pappa har en Windows Vista PC og WindowsLiveMessenger fungerer fint på den iallefall. Selv kjører jeg hverken Windows Vista eller WindowsLiveMessenger/MSN Messenger så jeg vet ikke hva problemet kan være. Det du kanskje kan gjøre er å prøve å oppgradere den.

Lykke til.

Hilsen. wil.

Skrevet

Har opplevd en god del bærbarer som har problemer med msn i vista, spesielt acer og hp pcene. Dette var for ca 1mnd siden og er ikke sikker om de har fått fikset i problemet ennå?

Skrevet

Pcen er en acer aspire, og bruker windows live messenger.

Pcen er vel et halvt år gammel nå. Helt i starten når jeg kjøåte den funket heller ikkje msnen, men etter en stund (ca, 2 mnd.) funket det plutseleg, har ikkje peiling på hva problemet var, eller hva jeg gjore for at det virket :!:

• 3 uker senere...
Skrevet
Dette er en kjent feil på div acer-maskiner (og sikkert alle andre som er bygd på samme platform), og en fix er lagt ut på acer sine driversider.

9418776[/snapback]

vil du si meg hvor på acer sine sider

Skrevet
Dette er en kjent feil på div acer-maskiner (og sikkert alle andre som er bygd på samme platform), og en fix er lagt ut på acer sine driversider.

9418776[/snapback]

vil du si meg hvor på acer sine sider

9526249[/snapback]

Fikk en direktelink på epost (som jeg dessverre har sletta) etter at jeg ringte acer support. Ring dem og vær litt vanskelig så får sikkert du en også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...