humancoreiii Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 (endret) jeg sitter med min splitter nye asus g2s og har kjøpt bioshock via steam. spillet starter, introen starter, bioshock logoen kommer fram og så...... svart skjerm, ingenting skjer videre... prøvde å endre alt til medium, ingen reaksjon på det heller... noen som vet hva jeg bør gjøre? Endret 2. september 2007 av Goldeneye
funkiee Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 jeg sitter med min splitter nye asus g2s og har kjøpt bioshock via steam. spillet starter, introen starter, bioshock logoen kommer fram og så...... svart skjerm, ingenting skjer videre... noen som vet hva jeg bør gjøre? 9412538[/snapback] "Kjør" (windowsknapp+r, i vista) kommandoen "regedit". Her blar du deg inn i HKEY_current user --> software --> valve --> Selv trengte jeg bare å slette Counterstrike mappen der, men du bør vel lete frem til bioshock sine instillinger. SJekk under "steam" mappen. Om du sletter den mappen kan det altså gjøre samme nytten, men jeg vet ikke. edit_ Om du prøver dette, så gi tilbakemelding på om det funket eller ikke =) eller prøv å oppdater skjermkortet
humancoreiii Skrevet 2. september 2007 Forfatter Skrevet 2. september 2007 jeg sitter med min splitter nye asus g2s og har kjøpt bioshock via steam. spillet starter, introen starter, bioshock logoen kommer fram og så...... svart skjerm, ingenting skjer videre... noen som vet hva jeg bør gjøre? 9412538[/snapback] "Kjør" (windowsknapp+r, i vista) kommandoen "regedit". Her blar du deg inn i HKEY_current user --> software --> valve --> Selv trengte jeg bare å slette Counterstrike mappen der, men du bør vel lete frem til bioshock sine instillinger. SJekk under "steam" mappen. Om du sletter den mappen kan det altså gjøre samme nytten, men jeg vet ikke. edit_ Om du prøver dette, så gi tilbakemelding på om det funket eller ikke =) eller prøv å oppdater skjermkortet 9412568[/snapback] jobber med saken nå, men sliter med å finne bioshock mappen
humancoreiii Skrevet 2. september 2007 Forfatter Skrevet 2. september 2007 (endret) finner ikke bioshock mappen... finner bare masse tall-mapper. noen som har noen ide om hvor den ligger, eller noe annet som kan gjøres, har et nvidia 8600m og det finnes ingen oppdateringer ifølge nvidia Endret 2. september 2007 av Goldeneye
TronDoZY Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 (endret) jeg så noen postet dette problemet med den crackede versjonen av bioshock. Du har vell ikke lastet ned? og de som sier det ikke går an å cracke steam spill.. gå å legg dere. Endret 2. september 2007 av TronDoZY
humancoreiii Skrevet 2. september 2007 Forfatter Skrevet 2. september 2007 nope, kjøpt via steam download... gode spill er verdt å kjøpe... hmmmm, men et problem emd crackede versoner sier du?? lurer litt på om det ikke er en liten starforce jævel der ute som ødelegger da. grrrrr
humancoreiii Skrevet 2. september 2007 Forfatter Skrevet 2. september 2007 jeg sitter med min splitter nye asus g2s og har kjøpt bioshock via steam. spillet starter, introen starter, bioshock logoen kommer fram og så...... svart skjerm, ingenting skjer videre... noen som vet hva jeg bør gjøre? 9412538[/snapback] "Kjør" (windowsknapp+r, i vista) kommandoen "regedit". Her blar du deg inn i HKEY_current user --> software --> valve --> Selv trengte jeg bare å slette Counterstrike mappen der, men du bør vel lete frem til bioshock sine instillinger. SJekk under "steam" mappen. Om du sletter den mappen kan det altså gjøre samme nytten, men jeg vet ikke. edit_ Om du prøver dette, så gi tilbakemelding på om det funket eller ikke =) eller prøv å oppdater skjermkortet 9412568[/snapback] fant en bioshock mappe nå under: hkey_local_machine -- 2k games men kan jeg bare slette bioshock mappen?? :S eller går alt til helvete da?
Janster Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Det er MEGET mulig at Bioshock nedlastingen var korrupt..jeg hadde samme problem... Installerte DX10 driver ..installerte nye nvidia driver itno funka.. Slettet spillet fra Steam og reinstallerte....voila. Janster
froskenfredrik Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Forøvrig er det verdt å merke seg at på hjemmesidene til Bioshock blir man anbefalt å laste ned en nyere driver enn den nyeste offisielle fra nvidia og nyest DirectX-drivere. Sjekk ut og hent filer her: http://www.nzone.com/object/nzone_bioshock_downloads.html
humancoreiii Skrevet 3. september 2007 Forfatter Skrevet 3. september 2007 Forøvrig er det verdt å merke seg at på hjemmesidene til Bioshock blir man anbefalt å laste ned en nyere driver enn den nyeste offisielle fra nvidia og nyest DirectX-drivere. Sjekk ut og hent filer her: http://www.nzone.com/object/nzone_bioshock_downloads.html 9416672[/snapback] jepp, alt mitt er fullt oppdatert
humancoreiii Skrevet 3. september 2007 Forfatter Skrevet 3. september 2007 Det er MEGET mulig at Bioshock nedlastingen var korrupt..jeg hadde samme problem... Installerte DX10 driver ..installerte nye nvidia driver itno funka.. Slettet spillet fra Steam og reinstallerte....voila. Janster 9415892[/snapback] reinstallert spillet.... still no change
fpsplayer Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Jeg kjøpte spillet via Steam og jeg kommer inn på spillet. Men problemet er at musa er usynlig på spillet. Hvordan i all verden kan jeg få den fram?
fpsplayer Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Hva skjer her? Høres ut som jeg ligger å plasker i vannet, men det går ikke an å se noe annet enn dette?
Akix Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 har det samme problemet, men har ikke lasta det ned fra Steam ,
Kenny™ Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Hva skjer her? Høres ut som jeg ligger å plasker i vannet, men det går ikke an å se noe annet enn dette? 9424149[/snapback] Merkelig 9424164[/snapback] Dere har ikke bra nok skjermkort... Dere må ha Shader 3.0
humancoreiii Skrevet 14. september 2007 Forfatter Skrevet 14. september 2007 FEIL... kjører nuh et Geforce go 8600 256mb, og jeg har kjørt spillet, UTEN problemer på en annen maskin med samme specs
Kenny™ Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Jeg snakker om de som postet de bildene jeg. grunnen til at bilde dems ser sånn ut er fordi de ikke har shader 3.0
T-Bear91 Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 (endret) prøvd lavere grafikk nivå? (my stupid guess...) Endret 14. september 2007 av BloodSpiller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå