Gå til innhold

Leter etter stramme t-skjorter

Prebo

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Er på jakt etter t-skjorter som er litt stramme over overarmene/brystet. Ikke slik tettsittende kondomdrakt. Helst i en mørk farge uten alt for mye dill/merker som skriker. Pris og merke betyr egentlig ikke så altfor mye.

Muligens noe slikt?

Slimfit%20D&G%20black__300.jpg

www.emoda.no

Endret av Prebo
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en liten stack av Redford-tskjorter i sort og hvitt. De sitter herlig på kroppen. Man får kjøpt dem i "esker", på samme måte som man får med enkelte boxere/sokker.

Skrevet
Jeg har en liten stack av Redford-tskjorter i sort og hvitt. De sitter herlig på kroppen. Man får kjøpt dem i "esker", på samme måte som man får med enkelte boxere/sokker.

9412256[/snapback]

hvor?

• 4 uker senere...
Skrevet

Den butikken som har tatt over (?) for jack & jones har slimfit/tightfit skjorter, helt svarte og helte hvite, med/uten motiv. Sjekk også ut Sol!d, de har bra utvalg i Gorilla skjorter, spreke farger, gøye motiv og slim-fit.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg skulle gjerne ha hatt det samme. Jobber som elektriker og er lei av XXL t-shirts med firma logo på, vil ha en haug med slim fits som er billige... siden de kommer til å bli skittene å sånn...

Skrevet (endret)
Litt usikker på hva sjappa der jeg kjøpte dem heter dessverre.. det kan hende at et googlesøk (evt kelkoo?) hjelper.

Har kjøpt slike på Match. Kostar ein knapp hundrings og sitter bra. :)

H&M har greie slimfit tees i stretch med v-hals om du vil ha slikt.

Endret av KimNK

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...