kentove91 Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 (endret) hei. jeg er server admin for Battlefield 2142 clanen AS. dette er nettsiden vi har nå: AS clan side vi ser etter et domene som er .no men vi vet ikke hva som er billig og hva som er bra. vi må ha litt plass på siden og god trafikk. dere kan se litt på vårt forum. så kan dere se på hva vi trenger. dere kan se hvor mange registrete vi er så dere kan tenke litt. vi har noen som kan fixe siden til oss tror jeg. men uansett så koster det jo litt og vi har ikke så stort budsjett. vi vil ha ordentlig nett side fordi vi syntes det er så lite vi kan gjøre med den vi har... så kom med tips og ovs. eller noe dere syntes vi burde gjøre. setter pris på svar Endret 2. september 2007 av kentove91
Wattengård Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 Punkt 1. Her i forumet skriver vi Norsk. Bokmål eller Nynorsk er opp til deg. Såvidt jeg vet så er ikke "c" et norsk ord. Når det er sagt... Så må dere være registrert organisasjon eller bedrift, og ha et organisasjonsnummer i Brønnøysundsregistrene for å registrere et .NO domene. Det er ikke dyrt, jeg kjøpte mitt siste for 125,-. Hosting får du fra 9,- og oppover. Og et klanforum tar sannsynligvis ikke mer enn runt 100Mb eller noe sånt uansett. Så totalt bør du vel få ett år med domene og hosting til under 250,-. -C-
Fruktkake Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 (endret) Kjøp et år, et halvt år, månedsvis eller noe med denne planen, eller Windows hvis dere ønsker at serveren skal kjøre det. Den som er ansvarlig for siden får en e-post med all info han trenger for å sette siden opp. Endret 15. september 2007 av Fruktkake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå