Gå til innhold

Ønsker litt kritikk til nytt design :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De siste dagene har jeg jobbet med et nytt design til hjemmesia mi, nå er den ferdig kodet.

Så jeg lurer på om det er noe jeg burde endre på eller noe sånt.

Eneste som itte er ferdig enda er galleriet, men det er snart ferdig. :--)

 

Link til siden

 

kos

9409933[/snapback]

- Den effekten du bruker er fin, men kanskje litt vell overbrukt i en og samme side? Tenker da på den rifflete kanten.

- Skal bakgrunnen gå hele veien bak? Her stopper den litt etter midt på skjermen og er _ikke_ pent!

- Menyen var fin, men litt for enkel etter min smak :p

- Bakgrunnen burde også gå helt ned etter min mening, når siden blir stor blir det fort _Veldig_ uoversiktlig når du iallefall ikke har en kant som skiller innholdet og bakgrunnen.

- Hvert blogginnlegg har en veldig liten skille mellom hverandre, og jeg skjønner jo at et innlegg starter ved hver blåe header, eller gjør den det?

- Linkesiden var god, men hva med å kategosiere mer?

- På om deg siden er det ikke strukturert, navn og navnet ditt feks står ikke rett over hverandre.

- Det virker fort veldig rotete når du ikke skiller innhold A og innhold B (på siden) på en eller annen måte.

- Ikke bruk =) :p ;p smileyer, bytt heller ut med fine designriktig og ikke minst stilrene ikoner (altså ikke de du finner her, men kan sende deg noen veldig gode), det ser rett og slett bedre ut, og mindre fjortiss!

- a:link er veldig kjedeli og gjør det umuli å se at det er en link.

 

Overall: God og fin side, men lite stilrent, og litt taktisk feil designet når jeg tenker på bakgrunnen, jeg synes den bør gå helt ned! :)

 

Forresten er du gutt?

 

kosikos<333
Øyvind <33
VG2? VK2? Data og Elektronikk.. eller no sånt :p

Bare lurer :innocent:

Endret av HoaXed
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...