Gå til innhold

Hvilke kommende mobiler har best video-opptak?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste et sted at LGs nye touchscreen KU990 har 640X480 30fps VGA/120fps QVGA, noe som er veldig bra.

Men kommer det noen mobiler som er like bra?

Hvis det ikke kommer noen nye supre modeller for video recording i løpet av 1. kvartal 2008 går jeg for denne fra LG.

Utseendemessig skulle jeg gjerne hatt SE's nyeste W960i,

men den har bare QVGA + 15fps!

Da er jo den 3 år gamle W900i bedre!

Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...
Skrevet

For meg teller videokvaliteten en del, og jeg går nå for KU990..:) Noen sier at kvaliteten er bedre på N95, men den har jo ikke den geniale "SlowMo"-funksjonen..

Vet ikke om det kommer noen bedre med det første, men tror ikke det. 640*480 Er jo bra til og med i dag.

• 3 uker senere...
Skrevet

hvertfal på G600 er det 640*480@15 fps, lyden er litt svak men overall er jeg fornøyd med kvaliteten, med tanke på at jeg var vandt til crappy kvaliteten som var på w800i da :p hehe

men nå har ikke jeg sett for eks nokia n95 eller n82

Skrevet
Noen som vet hvordan video-opptaket er på Nokias N82?

Eller på Samsung G600?

Både GSMArena og phoneArena har gjort sammenligningstester hvor både N82/N95 og LG KU990 Viewty er med. Der kan du laste ned videoklipp for sammenligning.

Når det gjelder videoopptak fremstår LG som en klar vinner med N82/N95 som en like klar andreplass.

Skrevet
Noen som vet hvordan video-opptaket er på Nokias N82?

Eller på Samsung G600?

Både GSMArena og phoneArena har gjort sammenligningstester hvor både N82/N95 og LG KU990 Viewty er med. Der kan du laste ned videoklipp for sammenligning.

Når det gjelder videoopptak fremstår LG som en klar vinner med N82/N95 som en like klar andreplass.

http://www.phonearena.com/htmls/5-megapixe...r_1889-p_6.html

det tyder vel på noe annet her ... viewty på sisteplass ...

Det er N82 som er vinner på alt !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...