Gå til innhold

keywords til siden, slik at den dukker lettere opp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

<META name="keywords" content="Frimerke, samling, frimerkesamling">

 

Ytterst få søkemotorer bryr seg om dette, så det er ikke noe poeng å prøve.

Dersom du bruker metatags, ikke legg til keywords som ikke finnes i body. Dette kan forverre plasseringen i søkeresultatene.

Lenke til kommentar

Tittuler sidene riktig mellom <title></title>

Legg opp innholdet semantisk i source. Bruk h1, h2 og h3 osv. i riktig rekkefolge.

Baser innholdet du skriver på leserne, ikke søkemotorer.

 

Registrer så nettstedet ditt på Googles Web Master Tools, og sett indeksering på fast.

Få så mange store og seriøse nettsider som mulig, som omhandler ting som er relatert til det samme som din nettside, til å linke til deg.

 

Følg rådene mine, og du får et godt resultat over tid hos Google. Men regn med at det tar tid. Gjerne måneder...

Lenke til kommentar
Tittuler sidene riktig mellom <title></title>

Legg opp innholdet semantisk i source. Bruk h1, h2 og h3 osv. i riktig rekkefolge.

Baser innholdet du skriver på leserne, ikke søkemotorer.

 

Registrer så nettstedet ditt på Googles Web Master Tools, og sett indeksering på fast.

Få så mange store og seriøse nettsider som mulig, som omhandler ting som er relatert til det samme som din nettside, til å linke til deg.

 

Følg rådene mine, og du får et godt resultat over tid hos Google. Men regn med at det tar tid. Gjerne måneder...

9418034[/snapback]

er noen måneder siden jeg satte opp siden, og den er foreløpig ikke kommet opp på google. selv om jeg søker med helt navn på siden heller. Har one.com webhotel og .no dommene... :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...