Gå til innhold

Hvor få kjøpt S-Video adapter?


mariusb

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg har et Radeon x800 xt platinum skjermkort.

Var på expert idag å kjøpte meg en s-video kabel, når jeg kommer hjem ser jeg at s-video utgangen på skjermkortet har 9 hull. Så da lurer jeg på hvor jeg får kjøpt en adapter fra 4 -> 9 pins, finner ikke noe på nett. Vet noen om man får kjøpt det på elkjøp/expert?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm.. sjekk at styrepinnen på s-video kabelen er riktig i forhold til inngangen på kortet. Sjekk at inngangen på kortet er ren for snusk. Sjekk at ingen kontaktene er bøyd på kabelen.

Jeg har s-video kabel med fire pinner + styrepinne og den passer som bare det på skjermkortet sin s-video utgang.

 

Ha en fin dag. :)

Lenke til kommentar
Heisann, jeg har et Radeon x800 xt platinum skjermkort.

Var på expert idag å kjøpte meg en s-video kabel, når jeg kommer hjem ser jeg at s-video utgangen på skjermkortet har 9 hull. Så da lurer jeg på hvor jeg får kjøpt en adapter fra 4 -> 9 pins, finner ikke noe på nett. Vet noen om man får kjøpt det på elkjøp/expert?

9407859[/snapback]

 

Kanskje www.svideo.com har... :whistle:

Lenke til kommentar
SÅNN

 

Slik ser inngangen på korte mitt ut, får ikke inn den vanlige 4pins saken nei :&

9413015[/snapback]

Jeg var borti liknende situasjon på en eldre pc jeg var borti. Fikk ikke inn S-video kabel. Fant imidlertid ut da at fulgte med en ekstra kabel (med pc'en) som satte i denne kontakten på skjermkortet fungerte som adapter, og delte inn i tre nye koblinger, deriblant s-video og kompositt. Sikker på ikke har en liknende situasjon?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...