Bjonski Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 Hallo, har et lite problem.. Jeg må gjennopprette passordet til min steam account, men jeg husker ikke det hemmelige svaret.. Er det noen annen måte å få tak i passordet på?
Evolutioner Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 sende det på mail til den du registrerte med
Bjonski Skrevet 1. september 2007 Forfatter Skrevet 1. september 2007 det eneste jeg får hvis jeg sender mail til den jeg registrerte med er at jeg får en kode for å resette passordet, men trenger fortsatt det hemmelige svaret.. :/
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 Umm.. Sist jeg sjekka, fikk man bare resetti passordet, så man kunne logge inn, har vel ikke vert noen forandringer på det..?
Beyma Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 (endret) putt hele steam mappa i en ekstern hard disk.. når du er ferdig.. Copy-Paste og det funker fett.. Må logge deg inn på nytt da.. Endret 2. september 2007 av crimar
Bjonski Skrevet 3. september 2007 Forfatter Skrevet 3. september 2007 putt hele steam mappa i en ekstern hard disk.. når du er ferdig.. Copy-Paste og det funker fett.. Må logge deg inn på nytt da.. 9409502[/snapback] Hva har det med passordet å gjøre? Jeg har mistet passordet og får ikke logget inn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå