Gå til innhold

Ny Pc! ca 5k

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei skal ha meg ny pc igjen ;) men har ikke planer om å bruke store beløpene.. dvs 5 - 6k! som feks: pc på komplett -

så jeg vil gjerne høre folks mening eller anbefalinger...! grunnen til denne billige pc er jeg skal ikke bruke den så ekstremt mye og blir mest sansynligis ny til neste år:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nå vet ikke jeg alt, men ser ikke den helt store grunnen til å "oppgradere" fra den pc'n du har oppført i profilen din til den pc'n på Komplett..?? :roll:

Edit: Den pc'n du viser til var vel bare ett eksmpel, ja :p Men ser heller ikke grunn til å "oppgradere" til en tilsvarende pc som den på Komplett..

Endret av aplus
Skrevet (endret)

Det der er et Godt tilbud, kjøpte samme (5 måneder siden) å da fikk jeg

-GeForce 7300Gs -

-1gig ram(2*512)

-amd 3800+

-ikke sikker på hovedkort

-250gb hdd

-samme dvd brenner(i think)

- q-tec 350w psu

- Stygt stort kabinett

Ja, var vel alt, men jeg bytta ut skjermkortet mot et Ati 1950Pro og Pc'n kjører som ei klokke

Edit: Såg pc'n i profilen, den er jo bedre, hvorfor bytte?

Endret av Martiin
Skrevet (endret)

Nei altså hadde ikke planer om å oppgradere den nei... hovedkortet er for dårlig osv men midlertidig pc... som sagt hadde jeg planer om å bruke lite penger... Geforce 8600 er veld bedre enn 1900 ati korta?

Edit.

ops glemt å slette den.. solgte den i februar :p

Endret av vegraden
Skrevet
Nei altså hadde ikke planer om å oppgradere den nei... hovedkortet er for dårlig osv men midlertidig pc... som sagt hadde jeg planer om å bruke lite penger... Geforce 8600 er veld bedre enn 1900 ati korta?

9406178[/snapback]

Oppgrader kun skjermkort på gamledatan da vel? ATI Radeon X1950 Pro koster fra ca 1100,- elns og yter bedre enn 8600 korta..

Skrevet (endret)

Per dags dato funker Vista problemfritt for den jemne bruker, så det trenger du ikke være redd for.. Har selv kjørt Vista Ultimate en god stund helt uten problemer:)

Endret av aplus
Skrevet (endret)
så det er å anbefaler altså? tror den pcen på komplett hadde vista nemlig..

Beklager jeg forandra profilen nå

9406216[/snapback]

Dersom du har lyst på Vista+ ny pc skal ingen hindre deg i det :) Jeg personling ville heller oppgradert skjermkortet på den gamle pc'n dersom alternativet var å kjøpe en halvgod\svak pc for under 4k.. ;)

Edit: Tatt i betraktning at du skal oppgradere igjen neste år..(som er under 4 mnd. til :tease: )

Endret av aplus
Skrevet

jepp.. men da følger ikke vista med:p men det er ikke så viktig da..

noen som kan sette opp ett bra alternativ? HELST med sli støttet hk ved evt senere oppgradering

Skrevet (endret)

Hvilken prisklasse snakker vi om? Med\uten skjerm osv. ..?

Edit: Leste ikke emnetittel, 5k ja..

Endret av aplus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...