Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hvor mye får jeg i stipend? skilte foreldre.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan kan du vite det ? Jeg har ikke sagt noe om hvor mye min mor tjener , etttersom jeg bor hos henne :)

 

Men hvis du ser sånn omtrentlig, så får du sikkert noe rundt der.

 

De vennene mine som har fått stipend har vel fått rundt det samme. Fra 15.000  til fult stipend på 20 tusenognoe.

9410563[/snapback]

Iflg. kalkulatoren ser det sånn ut :p

Lenke til kommentar

Du oppgir ikke på stipendarket hvor mye foreldrene dine tjener fordi dette sendes til lånekassen, som LETT kan sjekke opp hva foreldrene dine tjente året før. Og det ville vært jævla, jævla mye forfalskning hvis det skjedde, og jævlig mye feil og missforståelser. Så de tar den lette måten. Men siden det bare er en kalkulator når du skal regne ut hvor mye du får, så må du selv manuelt putte inn hvor mye foreldrene dine tjente.

 

Hvis noen lurte, altså.

Endret av Nattreven
Lenke til kommentar
Du oppgir ikke på stipendarket hvor mye foreldrene dine tjener fordi dette sendes til lånekassen, som LETT kan sjekke opp hva foreldrene dine tjente året før. Og det ville vært jævla, jævla mye forfalskning hvis det skjedde, og jævlig mye feil og missforståelser. Så de tar den lette måten. Men siden det bare er en kalkulator når du skal regne ut hvor mye du får, så må du selv manuelt putte inn hvor mye foreldrene dine tjente.

 

Hvis noen lurte, altså.

9411173[/snapback]

Ja, men hvis faren min tjener omtrent 2 mill. i året, og mor min ikke har fast jobb, og jeg bor hos mamma, får jeg noe som helst da?

Lenke til kommentar
Ja, men hvis faren min tjener omtrent 2 mill. i året, og mor min ikke har fast jobb, og jeg bor hos mamma, får jeg noe som helst da?

9411629[/snapback]

Hvis du bare bor hos din mor, så ja, men hvis du bor mere enn X dager (Husker ikke hvor mange) hos din far, så vil du ikke få noe.

 

mener det var slik :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...