Gå til innhold

AMD vs INTEL


jrppp

Anbefalte innlegg

:D Skjønner ikke dere som har Intel CPU og hiver dere med i en diskusjon, Har dere ikke peiling?

AMD eiere er folk som ikke har bedre råd, en AMD cpu blir varmere, er nødt til å ha en vifte som man får øresus av, hvis man ikke da har vannkjøling,,,,,,

Med Intel cpuer kan man klokke endel mer enn AMD CPUER, ikke vits i å komme med å si at jeg har feil, F.eks P4 1.8a klokkex til 3.6 ghz,Hmmmm vilken AMD cpu klarer det, Vil jo si Dobbel ytelse, selv om det er brukt vannkjøling, så klarer ikke AMD å komme så høyt, (vil sikkert ha smeltet vannblokka)

Så er følgende, kjøper man INTEL cpu får man mest igjen får pengene, hvis man vil klokke cpuen.

AMD er for folk som ikke vil ha det beste og ikke kan kjøpe det beste, men de får ny cpu, klart de er ikke vant til bedre :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:D Skjønner ikke dere som har Intel CPU og hiver dere med i en diskusjon, Har dere ikke peiling?

AMD eiere er folk som ikke har bedre råd, en AMD cpu blir varmere, er nødt til å ha en vifte som man får øresus av, hvis man ikke da har vannkjøling,,,,,,

Med Intel cpuer kan man klokke endel mer enn AMD CPUER, ikke vits i å komme med å si at jeg har feil, F.eks P4 1.8a klokkex til 3.6 ghz,Hmmmm vilken AMD cpu klarer det, Vil jo si Dobbel ytelse, selv om det er brukt vannkjøling, så klarer ikke AMD å komme så høyt, (vil sikkert ha smeltet vannblokka)

Så er følgende, kjøper man INTEL cpu får man mest igjen får pengene, hvis man vil klokke cpuen.

AMD er for folk som ikke vil ha det beste og ikke kan kjøpe det beste, men de får ny cpu, klart de er ikke vant til bedre :lol:

 

 

Bare 1 ting å si til deg!

Gå tilbake til den barnehagen du gikk i som liten,finn frem en bøtte + en spade, gå til sannkassa å begynn å leke der!

:grumpy:

 

Latterlig å snakke om intel vs amd!

Begge cpuene er like gode.

Intel er bedre på en ting, mens amd er bedre på noe anna!

 

Hvis du tar å sjekker amd cpuer fra og med xp 2400+ så vil du finne ut at prisen er så å si lik p4!

Å de kan klokkes nesten like mye!

 

Hadde du vært oppdatert så kunne du spart deg for dette innlegget! :rofl:

Lenke til kommentar

har tre amd's og en p4b jeg, alle til sin oppgave, de på sitt omeråde er bedre enn noen av de andre pc'ene jeg har.

 

Ergo, smak sak, bruksomeråde og pris/ytelse er faktorer, det heter ikke at en amd er bedre enn en intel, bare ignorante brukere som tror noe sånt.

 

Er advansert teknologi i begge, jeg klare rikke å lage en xp tbred eller en p4b med ting jeg finner på kjøkkenet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...