Gå til innhold

Battleground - AntiAFK bots


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Irriterte meg over afk'ers selv før, men etter å ha kjørt AV for femtiende gang hvor det er like kjedelig hele tiden så har jeg starta å afke selv :p

Mye bedre å se film mens jeg afker en å orke å spille selv når det er så kjedelig.

 

P.S Glem argumenter som at: "Synes du det er kjedelig å spill noe annet" osv. Trenger gear for arena som er dritgøy, men orker rett og slett ikke mer AV.

9404454[/snapback]

 

Enig med deg ;)

Har selv ikke leechet en AV før, men nå er jeg så lei av å se 70% stå i starthula så nå er det min tur å leeche litt honor også ;P ^^

Lenke til kommentar
Irriterte meg over afk'ers selv før, men etter å ha kjørt AV for femtiende gang hvor det er like kjedelig hele tiden så har jeg starta å afke selv :p

Mye bedre å se film mens jeg afker en å orke å spille selv når det er så kjedelig.

 

P.S Glem argumenter som at: "Synes du det er kjedelig å spill noe annet" osv. Trenger gear for arena som er dritgøy, men orker rett og slett ikke mer AV.

9404454[/snapback]

 

Enig med deg ;)

Har selv ikke leechet en AV før, men nå er jeg så lei av å se 70% stå i starthula så nå er det min tur å leeche litt honor også ;P ^^

9405285[/snapback]

 

 

If you can't beat them, join them :p

Lenke til kommentar

De tinga du får i systemet er jo helt ubruklige, + at det tar år å dag å få tak i foreksempel 2h våpna.

 

Hvor mye får man ca av 1 AV? 400?

 

400 / 45000 = 112,5

 

En AV varer? 20 min?

 

112,5 * 20 = 2250 min

 

2250 / 60 = 37,5 timer

 

Mulig jeg har gjort no feil, skal ikke påstå no annet, men hvis det tar så lang tid er det ikke rart at folk lager AFK maskiner spør du meg :p

Lenke til kommentar
De tinga du får i systemet er jo helt ubruklige, + at det tar år å dag å få tak i foreksempel 2h våpna.

 

9412237[/snapback]

 

Armor er helt fint for de (meg inkludert) som har problemer med å få tak i grupper til instancer. Har bygd hele min armor ved å kjøre hardt i AV/EoTS/AB :)

Lenke til kommentar
De tinga du får i systemet er jo helt ubruklige, + at det tar år å dag å få tak i foreksempel 2h våpna.

 

9412237[/snapback]

 

Armor er helt fint for de (meg inkludert) som har problemer med å få tak i grupper til instancer. Har bygd hele min armor ved å kjøre hardt i AV/EoTS/AB :)

9412384[/snapback]

 

Jeg har raida litt ( ikke mye ) etter TBC, har hatt en pause på 2 mnd (holder på fortsatt) og de PvP rewardsa er ganske ubruklige for meg.

Lenke til kommentar
Jeg har raida litt ( ikke mye ) etter TBC, har hatt en pause på 2 mnd (holder på fortsatt) og de PvP rewardsa er ganske ubruklige for meg.

9412448[/snapback]

 

Spørs jo litt hva du er ute etter da. De fleste epics fra raiding har jo mer crit/spelldmg/ap/strength etc enn BG epics, men for de som er ute etter max resillence og HP er Veterans det beste valget. Og det eneste valget hvis man ikke raider/driver å tar heroics.

 

Når det gjelder weapons er jo de ganske ubrukelig, kanskje et valg hvis man ikke orker å gjøre instancer. Settene er jo helt grei hvis man nettopp har blitt 70 og ønsker resillence (selv om honor prisen er ganske høy).

Endret av cve
Lenke til kommentar
Jeg har raida litt ( ikke mye ) etter TBC, har hatt en pause på 2 mnd (holder på fortsatt) og de PvP rewardsa er ganske ubruklige for meg.

9412448[/snapback]

 

Spørs jo litt hva du er ute etter da. De fleste epics fra raiding har jo mer crit/spelldmg/ap/strength etc enn BG epics, men for de som er ute etter max resillence og HP er Veterans det beste valget. Og det eneste valget hvis man ikke raider/driver å tar heroics.

 

Når det gjelder weapons er jo de ganske ubrukelig, kanskje et valg hvis man ikke orker å gjøre instancer. Settene er jo helt grei hvis man nettopp har blitt 70 og ønsker resillence (selv om honor prisen er ganske høy).

9412679[/snapback]

 

Angående armor delene vil det vanligvis ta kortere tid å kjøre et par instancer.

Syns de burde buffe delene eller lage en PvP items T2 opplegg, og sette ned prisene på de våpna som er nå.

Lenke til kommentar

Alt for å ikke fjerne auto-join raid, og gi folk mye mer honor for kills, og lite honor for å gjøre objectives. Da må man være aktiv for å få honor, og aktiv betyr ikke at man skal løpe rundt og slå på NPCs.

 

Gi 200 honor / kill. La PvP epics koste 10 k honor. Alle som er halvseriøse med arena skaffer seg alt lootet uansett.

 

BGs var ille nok for world PvP, men det som har ødelagt den aller mest er flying mount, etter min mening. Spontan action finnes ikke lenger.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Alt for å ikke fjerne auto-join raid, og gi folk mye mer honor for kills, og lite honor for å gjøre objectives. Da må man være aktiv for å få honor, og aktiv betyr ikke at man skal løpe rundt og slå på NPCs.

 

Gi 200 honor / kill. La PvP epics koste 10 k honor. Alle som er halvseriøse med arena skaffer seg alt lootet uansett.

 

BGs var ille nok for world PvP, men det som har ødelagt den aller mest er flying mount, etter min mening. Spontan action finnes ikke lenger.

9415541[/snapback]

 

Enig med det du sier. Gi folk en mulighet til demounte folk fra flying mounts. Mer honor per kill i world pvp. Få noen skikkelige world pvp objectives.

 

Halver prisen på pvp gear, slik at folk kan få litt resilence slik at du ikke bare er kanonføde i arena før du har spillt i 3 mnder!

Lenke til kommentar

å herregud.... folk som bruker afk bot eller er "afk" i en BG eier ikke noen rett til å spille i en BG i det hele tatt! Man skal spille for å had det gøy, ikke for å få honor/gear!

 

ARGH! er så lei afk folk i BG. eier ikke vett :no:

 

EDIT:!!

Hvis man ikke synes BG er gøy, dra te helvete vekk i fra BG og gjør noe du synes er gøy da!

Endret av zl33p
Lenke til kommentar
å herregud.... folk som bruker afk bot eller er "afk" i en BG eier ikke noen rett til å spille i en BG i det hele tatt! Man skal spille for å had det gøy, ikke for å få honor/gear!

 

ARGH! er så lei afk folk i BG. eier ikke vett :no:

 

EDIT:!!

Hvis man ikke synes BG er gøy, dra te helvete vekk i fra BG og gjør noe du synes er gøy da!

9416364[/snapback]

 

 

/agree

Lenke til kommentar

Nei takk.

 

Det jeg synes er gøy er arena. Sist gang jeg var der uten honor-items ble jeg drept før porten åpna seg.

 

 

Så med mindre blizzard virkelig gjør noe med honor-systemet så jeg slipper å gjøre AV 200 ganger ( har 100 marks + 7 sider med marks i posten, og mangler fortsatt rundt 45k honor for alt jeg trenger før jeg tør starte på arena. ) for å bli godt nok geara, så fortsetter jeg å AFK'e. Har ingen betenkeligheter med det.

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...