bruker234 Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 (endret) har problemer med en bane og må derfor bruke et hjelpemiddel som jeg kaller CHEAT. googlet og fant noen cheats. skal bare skrive "infammo" ingame men ingen ting skjer. testet ut noen andre og, men ingen ting skjer. hva er problemet? Endret 31. august 2007 av blaxtro
mr-cookiepants Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 (endret) Prøv noen cheats fra cheatplanet.com isteden. Men: Du skal ikke ty til cheats hvis du ikke har prøvd på ordentlig 100 ganger fra før av Endret 31. august 2007 av mr-cookiepants
Patrick1991 Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Akkurat Personlig bruker jeg bare cheats hvis jeg har gått igjennom et spill og har lyst å leke meg litt :!: Uansett, kan nok ikke hjelpe deg.. spilte aldri hitman 2
bruker234 Skrevet 31. august 2007 Forfatter Skrevet 31. august 2007 såklart prøver jeg INTENST FØRST! men når du har sitter på samma mapen hele tia og dævver ver hjævla gang samme sted i 5 timer bruker man cheats. takk.!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå