Gå til innhold

Spill-pc, mellom 8.000-10.000kr.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny jobb = mer penger, så nå har jeg bestemt meg for å oppgradere maskinen min innen neste måned. Kjøpt meg nytt tastatur og mus, samt Samsung 22" LCD skjerm. Jeg trenger nå egentlig "bare" selve maskina..

Jeg spiller for det meste CS:S, men har fått lyst til å teste nyere utgivelser av Battlefield osv etterhvert. Derfor trenger jeg en ny maskin, da den jeg har pr idag funker dårlig selv på CS:S.

Jeg har detti av, prøvd å tilrive meg informasjon, for så å dette av på hva som er aktuellt idag mange ganger, så jeg gir opp, og spør heller her.

Jeg vil helst ha en maskin som ikke bråker all verden, da den jeg har pr idag høres ned til 1.etg, og derfor er dønn umulig å ha på natta igjennom f.eks.

Håper noen har noen ålreite forslag å komme med :)

På forhånd, takk!

- Skolelim

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg har vært inne på tanken om å erstatte laptopen min med en stasjonær gamer. Det jeg kom frem til, som virket veldig bra i mine øyne, var å konfigurere og sette opp "Komplett Din Side PC August/September" pcen til følgende:

Standard

Strømkabel PC m/Jord 2m rett plugg

Nero 7 OEM 1i Programvare OEM Vista kompatibel

CyberLink DVD Suite 5, 6Channel, OEM CD, for XP/Vista

Musmatte Blå 4/6mm

Støtsikker PC-eske

Kabinett: Cooler Master Centurion 534, Sort/Sølv, Aluminium Front (Uten Strømforsyning)

Strømforsyning: Corsair Powersupply 520W, 120mm Vifte, 4xSATA, ATX/EPS, 2xPCI-E, 20/24pin

Hovedkort: Asus P5N-E SLI, nForce-650i SLI, ATX, Socket-775, GbLAN, DDR2, 2xPCI-Ex16

Prosessor: Intel Core 2 Duo E6850 3.0GHz 1333Mhz Socket LGA775, 4MB, BOXED m/vifte

Minne: Corsair TWIN2X 5400 DDR2, 2048MB PC5400 Kit w/two matched CM2X1024-5400C4 Dimm's

Harddisk: Samsung SpinPoint T166 500GB SATA2 16MB 7200RPM

Skjermkort: XFX GeForce 8800GTS 500M 640MB GDDR3, PCI-Express, 2xDVI/HDTV/HDCP, 320-bit

USB2 multikortleser 3.5" sort, for CF I/II,SM,MMC/SD,MS,xD (bulk) [info]

Samsung DVD-brenner SH-S182D IDE Black OEM [info]

Uten OS

Kr. 9704,-

Samme oppsett kosta 9500,- for bare et par dager siden, så det virker som om komplett akkurat har jekka det opp et hakk. Håper dette kan hjelpe, var hvertfall det jeg vurderte sterkt.

Skrevet

Det ser jo slettes ikke galt ut for mine øyne.. 9704 er jo en overkommelig sum også egentlig :)

Jeg får ta ferieturen i uke 37, så se hva jeg har igjen av kroner, kanskje jeg ikke klarer å vente :D

- noen andre forslag? Eventuellt innvendinger på oppsettet over? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...