m0g1e Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Synd at mange ikke vet at de kan få penger tilbake for XP-lisensen de ikke bruker, som medfølger hjemme-pc-ene. 9396530[/snapback] Har tenkt på dette en god stund (bestilte nettopp ny bærbar), men hvordan går man frem for å returnere OS? 9398480[/snapback] samtidig er ikke disse pcene laget for vista/xp, noe som ofte fører til problemer med drivere i linux! Så ikke alltid det er lurt... 9399202[/snapback] for akkurat Ubuntu tror jeg du skal slite litt for å finne noe som ikke er støttet med drivere tenker jeg.. selv på de mest SMP baserte PC-ene kan kjøres i linux med enkle tweaks. har aldri vært borti en så håpløs PC før i alle fall. ATI skjermkort vel å merke er jo det man bør unngå kanskje.
klenoth Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Skikkelig TRYGDEPC :-) herregud jeg er så lei alt gnålet om linux vs. windows vs. apple. Bruk det operativsystemet du trives best med og ikke belemre andre med dine åpenbaringer. Thats it :-)
Anderssb Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Skikkelig TRYGDEPC :-) herregud jeg er så lei alt gnålet om linux vs. windows vs. apple. Bruk det operativsystemet du trives best med og ikke belemre andre med dine åpenbaringer. Thats it :-) 9399977[/snapback] Dette er en Linux-tråd om en Linux-nyhet. Er det da rart at det blir litt «gnål» om Linux vs. Windows?
s13 Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Ikke sett denne tråden før nå, men prøvde Multicom å påstå at de var først ute med preinstallert Ubuntu i Norge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå