Gå til innhold

Vans Slipon VS Friis Slipon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476
Vans er av god kvalitet. Friis kan jeg ikke si noe om, men de så jo teite ut, ergo ville jeg ikke kjøpt dem.

9416010[/snapback]

Den der hadde nok kommet motsatt vei om modellene hadde motsatt motiv. Det er noe med at folk synes ting blir kulere bare pga. merket.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Nå er det jo ikke uten grunn at Vans er populære. Jeg foretrekker å kjøpe sko som er av  representabelt merke.

9422143[/snapback]

Det er ingen tvil om at de er populære, men Vans kommer med samme mønster som de Friis-skoa har. Ville bare påpeke at du syntes Vans-skoa var kulere nesten utelukkende siden det står Vans på den lille lappen.

Lenke til kommentar
Nå er det jo ikke uten grunn at Vans er populære. Jeg foretrekker å kjøpe sko som er av  representabelt merke.

9422143[/snapback]

Det er ingen tvil om at de er populære, men Vans kommer med samme mønster som de Friis-skoa har. Ville bare påpeke at du syntes Vans-skoa var kulere nesten utelukkende siden det står Vans på den lille lappen.

9425476[/snapback]

Vell, mange kjøper vell Vans pga merket, men det kan jo hende Friis skoa er av dårligere kvalitet enn Vans?

Lenke til kommentar
Det er ingen tvil om at de er populære, men Vans kommer med samme mønster som de Friis-skoa har. Ville bare påpeke at du syntes Vans-skoa var kulere nesten utelukkende siden det står Vans på den lille lappen.

9425476[/snapback]

Detaljer, viktig. Det er forøvrig også tøffere med "off the wall" på hælen enn Friis. Man kan vel forøvrig nesten også påstå at det var Vans slipons som slo igjennom med den type design først. Hva du tenker om hvorfor jeg foretrekker vans er jeg likegyldig til. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...