Forsak1 Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 (endret) Jeg må ha nvidia network access manager (eller noe sånt) og i den ligger nVidia Firewall, den forhindrer meg i å bruke P2P.. hvordan kan jeg fjerne firewall og fortsatt beholde network access saken..? hadde vert kjekt å kunne laste ned, men uten acsess saken så har jeg jo ikke nett Endret 30. august 2007 av Forsak1
SirAmp Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 hørtes veldig rart ut, men anyways, går ann å åpne porter i firewallen via webgrensesnittet
Forsak1 Skrevet 30. august 2007 Forfatter Skrevet 30. august 2007 via webgrensesnittet..?kan du utdype den litt
Forsak1 Skrevet 30. august 2007 Forfatter Skrevet 30. august 2007 (endret) dette er standar problem med denne firewall'n men det er det at jeg må ha programmet for å få nett.. det må ikke de fleste andre... trur min windows er lit f***'d up siden jeg ikke får nett uten den.. Endret 30. august 2007 av Forsak1
Forsak1 Skrevet 30. august 2007 Forfatter Skrevet 30. august 2007 Glem det.. hadde dette problemet med forrige os jeg hadde, trudde det ikke hjalp på den jeg har nå.. funka tydligvis uten programmet.. men takk for hjelpen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå