JohnsonsWhatever Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Jeg har mistet min orginale Windows XP key som jeg altså kjøpte for snart 3 år siden. Jeg ringte Microsoft fikk høre hva som måtte til, men det går ikke, fikk ikke tak i kvittering på kjøp. Har orginale CD og alt sammen, dette er forferdelig. Hva gjør jeg nå? Kjøpe ny for 3000 kroner?
Effectiv Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Xp koster ned til 500 kr Eneste du kan gjøre er å kjøpe, eller lete!
JohnsonsWhatever Skrevet 30. august 2007 Forfatter Skrevet 30. august 2007 Microsoft Windows XP Professional Engelsk SP2 Fullversjon CD Programvare 3 147 kr Sa du 500 kr?
Effectiv Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Ehm hvor fan er det du ser? Sjekk komplett, der koster det 1000 kr for fullversjon på norsk. Sp2 er gratis fra updateren til ms...
CastorFiber Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Hvis du har pc-en med XP lagt inn, er det en smal sak å finne keyen. Du kan for eksempel bruke et program som heter "SIW". Det kan lastes ned fra http://www.gtopala.com/ Hvis du ikke har maskinen med en fungerende XP på, er det nok litt verre.
JohnsonsWhatever Skrevet 6. september 2007 Forfatter Skrevet 6. september 2007 Ehm hvor fan er det du ser? Sjekk komplett, der koster det 1000 kr for fullversjon på norsk. Sp2 er gratis fra updateren til ms... 9394884[/snapback] Jeg sjekket Komplett. Du ser på OS som du får med hvis du kjøper nok data utstyr det. Du kan ikke bare kjøpe den. Jeg sjekka på Komplett
KenBjork Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 (endret) jo da, bare bestill en OEM. Om ikke anna kjøp også en hard-disk + OEM xp. Endret 6. september 2007 av KenBjork
JohnMerrick Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Ring Microsoft igjen og si at du ikke klarer å spore opp kvitteringen. Hvis du maser litt vil de som regel godta at du legger cd'en på en kopimaskin og sender den i stedet for en kvittering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå