Bika Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 hei. Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg noen spill. og er veldig interresert i sånne spill som har med "adventure" å gjøre. tenker ikke på MOnkey Island(selv om det var kult) men noe mer voksent...litt mer realistisk. Var et par spill som ble lagd for flere år siden, glemt navna på dem..men er det noen nye nå som er verdt å kjøpe?
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Hva med Tomb Raider? Har ikke spilt det selv, men det er adventure (Actionadventure vell og merke) og det ser kult ut...
Dragoncrest Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Still Life var ganske bra, et adventure spill hvor du skal prøve å ta en seriemorder, var definitivt voksent av seg. Dette spillet er egentlig oppfølgeren til Post Mortem, som også er et spill å anbefale. Men man trenger strengt tatt ikke å ha spilt det for å nyte Still Life. Fahrenheit er også et genialt "voksent" adventure spill, plottet er å finne ut hvorfor du tar livet av en tilfeldig fyr på et dass, høres rart ut men hele opplegget er genialt. Ellers kan jeg også helt klart anbefale Broken Sword serien, Secret files Tunguska, ..and then there were none, The moment of silence, Dreamfall/Drømmefall, Black mirror og Runaway serien.
oyvjak Skrevet 30. august 2007 Skrevet 30. august 2007 Runaway er ok. Men Broken Sword er virkelig bra. Siberia var ganske bra det og, men spilte ikke så mye, så har ikke veldig mye grunnlag å basere uttalelsen på.
Bika Skrevet 31. august 2007 Forfatter Skrevet 31. august 2007 Den lengste reisen: Drømmefall 9395305[/snapback] den lengste reisen tror jeg var navnet på det spillet jeg digga! Men skal sjekke ut alle disse.. noen steder hvor man kan laste ned demo for å teste dem?
Selvin Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 (endret) Ja, her! Endret 31. august 2007 av Selvin
Dragoncrest Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Den lengste reisen: Drømmefall 9395305[/snapback] den lengste reisen tror jeg var navnet på det spillet jeg digga! Men skal sjekke ut alle disse.. noen steder hvor man kan laste ned demo for å teste dem? 9398178[/snapback] Link til hjemmesiden.
Asdt Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 Ja, her! 9398185[/snapback] Unødvendig post ... Vet ikke om dette bryter reglene men du kan jo alltids spille Legend Of Zelda: Ocarina of time/Majoras Mask på emulator
Josso Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 (endret) Er det noen som vet om Still life ikke fungerer med Vista? Jeg har installert det, men når jeg skal starte spillet blir det bare svart skjerm og ingenting mer skjer.. Noen som vet hva problemet er? EDIT: Beklager, var kanskje litt offtopic det her. Jeg skaffa meg Still Life etter det var nemnt her i tråden. Endret 2. september 2007 av brutality
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå