Gå til innhold

Hvorfor XChat er best!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
XChat  1998  2.8.5  2007  UNIX/Linux versions Free, Windows version $20  GPL

:!: Jeg syns det var genialt!

Endret av Xecuter88
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såvidt jeg vet kan man få den gratis til Windows også.. forutsatt at man kan kompilere den selv. (Finnes sikkert en masse steder man kan laste ned ferdigkompilerte binaries også, uten at jeg har sjekket dette)

Skrevet

Skal ikke koste mer å utvikle programmer til Windows (når man ser bort fra kostnaden til Windows i seg selv, selvsagt), man får da gratis (GPL tilogmed) utviklingsverktøy til Windows også.

Skrevet

Det var helt ærlig ikke det jeg mente, beklager, men X-Chat er ikke gratis til Windows fordi det er noen egene features til Windows som ikke er til Unix/Linux, pluss at 'det er vanskelig å lage X-Chat for Windows'.

Skrevet

Hm, rare greier. Argumentet med at det skal være så vanskelig kjøper jeg ikke, da har de i tilfelle en heller snodig utviklingsmodell. Men når begynte de å ta penger for det? Brukte XChat til Windows før(2+ år siden), og da var det helt gratis.

Skrevet

@sokkalf:

"Why isn't the Windows version free?

A. It's free to try for the first 30 days! Building XChat for Windows is a difficult process, it requires quite some skill and expertise to accomplish. It takes time, and is by no means automated."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...