Gå til innhold

Threadspace: Hyperbol Hvem spiller?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Var en som ville vite men vi fikk ikke lov å bruke tråden som var til til omtalen til spillet.

Lister opp alle her i førstepost so here we go:

Forum Nick: Akidon

AoZ Character

Ship: Aragami

user19561.jpg

-----------------------------------------------

Forum Nick: ashwa

Captain: ashwa

Forum Nick: Terrasque

Captain : Terrasque

Ship : Heart of Gold

user19661.jpg

Forum Nick: Janster

Captain : Janster

Forum Nick: Anthropod

AoZ Character

user19843.jpg

Main Character

Captain: Anthropod

Ship: Expoliner

Side: IMF

user19540.jpg

Alt Character

Captain: CaptainJack

Ship: Act of Despair

Side: Syndicate

user19746.jpg

Endret av Akidon
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Main

Captain: Anthropod

Ship: Expoliner

Side: IMF

user19540.jpg

----------------------

ALT

Captain: CaptainJack

Ship: Act of Despair

Side: Syndicate

user19746.jpg

Endret av Anthropod
Skrevet
kom igjen da.. det er jo voice support her så vi bør jo organisere oss i lag :)

9399428[/snapback]

Ja det hadde vert stilig. Eller i det minste arangert kamper mot hverandre. Er litt dumt at det er så få inpå samtidig. Litt stress å finne server.

Skrevet

Forum Navn : Haughty

In game navn : Haughty

er lvl 5 eller 6, husker ikke helt. Blir jo kakemos av disse lvl 12-13 folka som er litt mer rutinerte for å si det mildt. Men genialt spill.

Skrevet

Potetmos blir man ja..

Godt tips, lær deg og skru skudda...hold deg defansiv hvis du er usikker.. hjem deg bak vegger. Prøv og heller hjelpe en teammate enn å gå solo mot en level 12-14 fyr.

Janster

Skrevet

Hvis vi skal organisere oss, så foreslår jeg at vi lager en veldig useriøs klan. Eneste kravet vil være å eie fullversjonen av spillet. Vi kan bruke xfire til kontakt innad i klanen. Xfire har klansupport her: " http://www.xfire.com/clans/ ", så vi trenger strengt tatt ikke noe webside.

Før vi kommer så langt, må vi bli enige.

1. Hvilken side skal vi gå for? IMF, Syndicate eller Drake Republic?

2. Hva skal klanen hete?

3. Hva skal kravene for å bli tatt opp i klanen være, annet enn å eie spillet? (Vi kan ikke være for kravstore, ettersom veldig få spiller).

4. Hvem har lyst til å administrere klanen (xfire gjør dette ganske enkelt).

5. Lage noen simple klanregler, som er lette å følge. (f.eks høfflighets regler).

Xfire mangler full støtte til spillet, for øyeblikket men hvis du poster her, så øker sjansene for full støtte. Ikke bump den tråden, bare si at du er enig at spillet bør bli støtta.

Skrevet

Jada, halve moroa er jo å skru skudd så det begynner å sitte. Er bare det å trykke frem riktig våpen til riktig tid å bruke de riktige defansive toolsa på riktig tid =) Men ja, hadde jo vært ganske stas med en klan. Kunne organisert det litt med tidspunkter for kamper siden det er såpass få folk online i spillet. Om ingen andre tar på seg noe organiserings ansvar kan jeg gjøre det, men siden jeg er litt lat er det tryggest om noen andre tar seg av det =)

-Hau

Skrevet
Så er det da noen som er villige til å ta ansvar?

Føler ikke at jeg er rette mannen for jobben, men støtter enhver som er det.

9405713[/snapback]

Haha, dumme meg, du hadde sett siste post. Jeg så ikke at du svarte ingame.

Anyway, jeg kan sikkert ta på meg det ansvaret. Folk som ønsker å være med, må skaffe seg xfire programmet, og oppgi xfire nick.

Da gjenstår hvilken side vi skal velge og hva klanen skal hete. Resten kan vi fikse etterpå. Når side og navn på klan er avgjort, skal jeg opprette klanen i xfire og sende ut invites til de som ønsker (må ha xfire konto). Jo og et spørsmål til, skal vi ha noen flere krav annet enn å eie spillet? Skal vi begrense til kun norske spillere? Eller noen andre krav?

Lenker:

Laste ned xfire: http://www.xfire.com/download/

xfire tråd @ disksjon.no: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...+xfire+++gaming

Skrevet

Stemmer for at folk i alle fall må vere medlemmer på forumet.

Og norske. Skills kan vi vell ikke kreve av folk siden vi ikke har noen selv ^^

Skrevet (endret)

Hva med en poll for hvilken side vi skal velge? Jeg vet "ashwa" har sperrer for å velge IMF. For meg spiller det mindre rolle egentlig. Ellers bør folk komme med noen kule navne forslag til klanen.

Edit: Jeg ser ingen muligheter for å lage en poll (kan hende at jeg er blind). Da er vi bare nødt til å stemme i denne tråden. Jeg stemmer for "Drake Republic" de blå. Navn til klanen skal jeg tenke litt på nuh!

Endret av Anthropod
Skrevet (endret)

Jeg begynner å komme meg nå :)

Har mekket nytt skip, og fått meg en standard taktikk nå, og klarer innimellom å holde my own mot lvl 8-12 spillere :) Og noen ganger få lvl 15-16 spillere til å ta meg seriøst før de lager fyrverkeri av meg. Er level 6 nå.

Skip : Twinkler Cannon

Moduler : 4x hyperbol, 1x Vex, 1x Gravity. Vanligvis blir Vex oppgradert (mmm.. fighter swarms).

Hyperplasm for å sjekke sikte og distrahere motstanderen, hyperbol for big bang, og de to andre modulene brukes for fun & profit (angrep og forsvar).

user19661.jpg

Endret av Terrasque
Skrevet (endret)

Alle som har postet i dette tråden har en character som tilhører Drake Republic (jeg sjekka de jeg ikke visste via http://starport.hyberbol.com ). Unntaket er meg og Haughty som begge er IMF. Siden flertallet har en main character som er Drake Republic, vil det være naturlig å tro at dere også ønsker at også klanen skal være Drake Republic. Det betyr at jeg og Haughty må bytte, men for meg er ikke det verdens undergang å starte en ny character (kan fortsatt beholde den gamle charactern). Vi ønsker å holde oss til en side, sånn at vi kan få innflytelse på å ta over områder på sector kartet. Da gjenstår bare navn på klanen.

Endret av Anthropod
Skrevet

hui hvor det går :) bra greier.. men jeg har ikke xfire på denne pcn her desverre.. så kommer tilbake til det.. men jeg stemmer for drake ja. Vi kan jo flytte oss til de andre klanene og etter hvert for den saks skyld men er litt greit å kunne kjøpe moduler til skipet ditt for en billig penge isteden for å betale blackmarket price for at en plent skal være en spesifik faksjon... men navn ja.. folk får komme med forslag.. jeg foreslå resistance is futile RiF

Skrevet

Fair nuff, da er det bare å starte nytt skip :) men da håper jeg folk er online i kveld så det er mulig å spille seg opp litt :) Så da erre drake republic som gjelder ? som Anthropod sa så er vel det det mest naturlige valget.

Navn på klanen/guildet har jeg ikke tenkt stort på men er ikke så farlig, så lenge det ikke blir noe "Ultra Avengers", "Real Fighting Heroes", "Super Punchers", "Hyper Ass Kickers", "Penis", "Tisselass"(denne kan jo gå ann), "Blasters of the World" osv.

Skrevet

@ Haughty: Drake Republic ja, de blå.

@ ashwa: resistance is futile? Hva med noe mer passende som "Tufte in Space" :!:

Mitt forslag hittil: "Acolytes of Zell" (AoZ). Zell er den mystiske forsvunede rasen, som gjorde det mulig å for menneskene å dra til den sectoren vi kriger over nå (les manualen side 4). Zell har etterlatt seg teknologi spredt rundt i sectoren. Som forskere (Drake Republic består blant annet av forskere fra de fallende kjempe bedriftene) ønsker vi å dominere sectoren, for best tilgang på Zell teknologi. Acolyte betyr mye rart, men kan også bety "devoted follower", som på norsk blir "engasjert/trofast tilhenger av Zell".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...