Gå til innhold

Min ferdige Mod. Endelig BILDER!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker Krishell!

 

Hehe, ja. Jeg ville ha en "theme" med hele saken je. 8)

 

Specs:

 

Addtronics ServerTower

1 stk 92mm (suger inn bak nede)

3 stk 80mm oppe (trekker ut)

1stk 80 + 1 stk 120mm (som trekker inn foran)

Alle Kabinettviftene styres av min hjemmelaga viftekontroll fremme. (bare av/på - lan/hjemme)

Når de alle er på så er det ILLE! Men når alle er av, så er det bare 2 12dB papst (skjermkort/PSU) som blåser bortsett fra Prosessorkjøleren. Og den er på 20dB. Har vifteløs Chipsettkjøler, så denne saken er stille hjemme.

 

2 Røde Katoder inni vindu (ses ikke så bra med blits, og uten er det motsatt.. ) + En rød 6" neonlys foran under gitteret 8)

 

Har lakkert hele kassa Svart (rød inni) Og lakkert flammegrafikk (gjort selv som dere ser 8) ) utenpå.

 

Lakkert CDRom/Brenner/Diskettstasjon/Mus/Skjerm/Skal lakkere ferdig tastaturet også. 8)

 

Its my Precious

Lenke til kommentar

nice hobby!

hihi...tenk om alt var spy grønt?? :rofl:

hoho

jeg tenkte å ha alt i blått..

så tenkte jeg å male noen isfjell på kabinett siden(jeg er ganske god til å male/tegne.har gjort det en god del av livet..)

kanskje den ser for kald ut?? maybe maybe not

hmmm...har akkurat blitt ferdig med å update windows nå..*restart* snakkes siden

 

:rofl:

Lenke til kommentar
Fet mod det der, en røykmaskin inni og det hadde sett ut som hele kabinettet var satt fyr på :)

Du har vel en TheMatrix mod du da? eller? Kun de grønne lystonene fra filmen? The Matrixlogoen er ikke så vanskelig å lage i siden med en Dremel :D Hadde sett fett ut tror jeg :google:

 

Jeg har ikke en, men driver på å lager en. Har demontert et chieftech kabinett, lakkert det innvendige i sølv (for å gi mer reflex) har bygg litt om slik at jeg nå får satt inn 2 powersupplyer. Driver for tiden å freser/sager ut matrix logo på den ene siden av kabindttet, skal også inn med noe plex greier. Ting tar tid, men det blir vel kanskje ferdig engang... :-?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...