Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

styr unna shg du. de har en tendens til å sende ut varer som har har vært solgt tidligere, men har kommet i retur, som nye. både jeg og en kamerat har opplevd dette.

 

enkelt produkter kan kjøpes der, anbefaler da ting som det er lav retur på, som en dvd spiller eller lignende. cpuer, skjermkort og lignende med høy retur risiko er ikke lurt å kjøpe der.

 

jeg fikk for en tid tilbake et åpna dfi hovedkort, 2 ganger på rad faktisk, og ganske nylig fikk en kamerat et 8800 ultra kort som var brukt, solgt som nytt alt sammen uten info om at det var brukt før. de har andre lover i danmark når det kommer til det vi i norge kaller demovarer.

 

gå for netshop, mpx eller pcutstyr. du bør kanskje styre unna komplett også nå, da de har ombygging på gang og problemer med roboter på lageret som ikke funker, så leveringstid er extremt lang.

 

ellers så vil jeg anbefale et 8800gtx kort fra en annen produsent, slik at du ikke betaler flere 100 kr for et klistremerke. club3d pleier å være billige, og bra overklokkere også.

 

pass på at kabinettet er versjon 3. det er gjordt en del endringer som du gjerne vil ha. som vibrasjonsdempa disk ramme og bedre kjøling og sånt.

 

med mindre du har en spesiell grunn til å kjøpe en raid disk, så er det bortkasta spør du meg. anbefaler dog wd disker, har ikke annet en god erfaring med det merket. og jeg og vennene mine har en del disker av merket wd

 

kjøp den større zalman kjøleren, 9700 etellerannet.

 

til sist, kan være lurt å legge litt mer kr i tastatur pakka, de biligste pakkene er ikke mye å skryte av kvalitetsmessig. logitech wave kan jo være et alternativ?

 

enda en ting, jeg så at det var kun tre ting du sku ha fra shg, og de tre tinga der kan du nok kjøpe der, husk bare at det koster 50-100kr mer i frakt, så det bør lønne seg å velge de ;)

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...