Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Byttet Hk pc klikker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har byttet Hovedkort i pc-en min idag, men da jeg prøver og starte den opp kommer den til punktet rett før windows logoen kommer opp så kommer det en blåskjerm som jeg så vidt rekker og se før maskinen slår seg av.

Noen som har noe ide hva dette kan komme av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har byttet Hovedkort i pc-en min idag, men da jeg prøver og starte den opp kommer den til punktet rett før windows logoen kommer opp så kommer det en blåskjerm som jeg så vidt rekker og se før maskinen slår seg av.

9385617[/snapback]

Har du resintallert operativsystemet etter hovedkortbyttet? Kan i enkelte tilfelle holde med en repair-installasjon - men normalt anbefales full reinstallasjon.

Skrevet

9385617[/snapback]

Har du resintallert operativsystemet etter hovedkortbyttet? Kan i enkelte tilfelle holde med en repair-installasjon - men normalt anbefales full reinstallasjon.

9385681[/snapback]

Nei, tenkte jeg skulle slippe og formatere... Burde det ikke gå med andre drivere da?

Skrevet

En repair installasjon tar like lang tid som en vanlig installasjon, men du slipper å installere programmer og drivere.

Andre drivere burde funke, men det kan bli problematisk å få de inn på maskinen hvis den ikke vil boote.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...