Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Logitechs forbanna G7!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey,

Sitter nå med enda et problem med min pc.. Har vært lykkelig fornøyd med min G7 i over et halvt år nå, og har ikke vært NOE å si på den. Men nå plutselig, stopper den til forskjellige tider og ingenting på musen reagerer i opp il 15 sekunder. Kan leve med det vis jeg bare surfer osv, men IKKE tolererbart i cs osv. Noen som vet hva problemet kan være? har oppdater drivere til musen og alt, reinstallert hele driten. Kan det rett og slett være usben på pcen som er sløv? Pcer har ikke vært helt stabil i det siste kan man si, men dette tar kaka xD

Mvh (FRUSTRERT) Effectiv :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det kan være usb-problemer.. Tastaturet klikker innimellom og, men lydkortet ( USB) er HELT fint! Selv når musen hakker og stopper, fortsetter lyden ;D Såå.. hmmm noen ideer?

Skrevet

Forsøk å put usb'en til musen inn der hvor lydkortet er. Da finner du ihvertfall ut om usb porten er ødelagt.

Ellers forsøk me andre mus, kan være usb dongelen som har fått seg en (eller flere små) smell.

Har du tilgang til en ps/2 mus? Forsøk denne i så fall.

Skrevet

Har testet å bytte usb-inganger osv ;) Så MÅ være musen som er tilbakestående.. Grr å irriterende :p innimellom er den helt fin, og plutselig fucker den seg igjen.. =/

Skrevet

Okei har herved kommet fram til at det er musen som er handicappa... Har testet på en annen maskin og problemet oppstår her og. Musen er et halvt år gammel, og ikke utsatt for ekstremvær eller lignende xD Har 98% av tiden ligget på bordet mitt, og ellers har den vært med på et par LAN.

Er dette en garanti sak? Bør jeg sende mail til mpx.no og spørre?

Er jo kjipt at en mus til 720kr skal dø etter et halvt år! Det er forresten LAN-edition som har eget etui, så den skal tåle å bli fraktet til og fra LAN..

;Mvh Effectiv

Skrevet

Jeg gikk så langt i dag at jeg kjøpte meg ny mus :) Tok en tur på spaceworld, med min gode venn 2mmy91 og kjøpte meg rett og slett en Deathadder :) HAR ALDRI I MITT LIV OPPLEVED EN SLIK SPILLEGLEDE :scared:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...