mske Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 Har lastet ned Silkroad Online, men opplever at spillet lagger ganske mye. Når jeg f.eks skal gå fremover, tar det 1-2 sekunder før karakteren min reagerer og flytter på seg. Er dette noe flere av dere har opplevd? Er ikke noe galt med nettlinjen min, og jeg laster ikke opp/ned. Har god ping i andre spill.
Beerian Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Har lastet ned Silkroad Online, men opplever at spillet lagger ganske mye. Når jeg f.eks skal gå fremover, tar det 1-2 sekunder før karakteren min reagerer og flytter på seg. Er dette noe flere av dere har opplevd? Er ikke noe galt med nettlinjen min, og jeg laster ikke opp/ned. Har god ping i andre spill. 9380759[/snapback] Har du hardware som trengs for å spille spillet ? problemer i andre lignende spill? Vanskelig å svare når du ikke gir mer info.
Neppe Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 Spillet er gratis, serverne er nesten alltid helt fulle. Det er ikke så rart det lagger.
mske Skrevet 29. august 2007 Forfatter Skrevet 29. august 2007 har masinvaren som trengs ja. Har ikke prøvd lignende spill, men som sagt har jeg ikke høy ping i f.eks BF2 og CSS, så dette må være no med SRO.
Beerian Skrevet 29. august 2007 Skrevet 29. august 2007 har masinvaren som trengs ja. Har ikke prøvd lignende spill, men som sagt har jeg ikke høy ping i f.eks BF2 og CSS, så dette må være no med SRO. 9382730[/snapback] Da er det helt sikkert server lagg , hvis det er mange spillere på en server og spillet er gratis. De som drifter serverene burde satt opp flere servere og spre spillerene slik at det ikke ble noen problemer for alle. Også sette en grense på hvor mange spillere det kan være på hver server er også en idé.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå