Frysning Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 Hei! Dette blir egentlig ingen spoiler, så jeg spør bare direkte. Jeg prøver å drikke lot 192, men det står "you cant carry anymore lot192, WHY?. Utrolig irriterende? Og en ting til, hvorfor har vi ikke et eget dedikert forum til tidenes beste fps-spill? (bioshock)
TronDoZY Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 Og en ting til, hvorfor har vi ikke et eget dedikert forum til tidenes beste fps-spill? (bioshock) 9380608[/snapback] fordi det finnes bedre.
Dvil Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 (endret) Hei! Dette blir egentlig ingen spoiler, så jeg spør bare direkte. Jeg prøver å drikke lot 192, men det står "you cant carry anymore lot192, WHY?. Utrolig irriterende? Og en ting til, hvorfor har vi ikke et eget dedikert forum til tidenes beste fps-spill? (bioshock) 9380608[/snapback] Har akkurat gjort dette,drakk kun 2 flasker så var det fullført/nok.Visst du har funnet mer er det ikke noe å bry seg med.Spiller på normalt.Så ikke at du skulle drikke for andre gang.... Endret 29. august 2007 av Dvil
pcverden Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Har det samme problemet med å få drikke, den nå forbanna, andre lot192 drinken. Må bare spørre for å sjekke, men bruker du en trainer sånn som meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå