dal-z Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 en dag, fikk jeg lyst å koble stereoen til datan fikk en kabel med en god venn, plugga inn i datan også i forsterkern. dette burde jo gå bra siden kameraten min bruker stereoen sin som anlegg på sin bærbare pc, men så kom det ikke noe lyd i hele tatt, deretter prøvde jeg å plugge inn de originale høyttalerne og headsettet, men ingenting funket! hva kan være problemet? like før jeg plugga stereoen til funka jo den helt flott også bare slutta den plutselig uten mening å virke takk for hjelp på forhånd
flyndrefjes Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 Du har vel ikke tilfeldigvis kommet borti noen «blå-taster» på PC-ens tastatur. Vet ikke hva du har, men mange av de jeg kjenner har med et uhell slått av all lyden med en av funksjonstastene.
dal-z Skrevet 28. august 2007 Forfatter Skrevet 28. august 2007 har ikke så hi-tech tastatur du... 12 år gammelt dell tastatur, hadde et logitech av nyere versjon, men dette jeg har nå er faktisk bedre:)
dal-z Skrevet 28. august 2007 Forfatter Skrevet 28. august 2007 ingen som har peilig på problemet mitt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå