Din_Laban Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 En ting som irriterer meg litt med Vista er defragmenteringsfunksjonen. Du får ikke se progresjon når du starter degragmentering, slik at du vet hvor langt systemet er kommet (eller visualisering av prosessen) -tidsoppsettet er bra synes jeg. Må man over på et installere O&O Defrag bare for å få en bedre oversikt over prosesen?
TheHead Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 (endret) Er helt enig i dette, og håper dette blir fikset etterhvert.... Har ikke testet O&O på Vista, men jeg kommer nok til å gjøre det etterhvert. Edit: har ikke testet dette i Vista, men du kan jo prøve å bruke "defrag" i kommandolinjen? F.eks "defrag c: -a" for en analyse og deretter "defrag c: -v" for å utføre...? Endret 28. august 2007 av TheHead
Din_Laban Skrevet 29. august 2007 Forfatter Skrevet 29. august 2007 Det kan man jo faktisk også gjøre. Nei, jeg synes noe er forbedret som at man gjøre oppsett for når defrag skal foregå, men det er litt merkelig at man ikke skal få tilgang til se prosessen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå