Gå til innhold

6190p bra kjøp?


LIZZARD

Anbefalte innlegg

hei, har ikke så mye erfaring med bærbare datamaskiner og lurte litt på om dette var et godt kjøp?

 

specs er..

 

Vista Business OS

Intel Core2 Duo T7100 Processor

14.1 WXGA+ Display (1440x900)

2048M 667MHz DDR2 1DM

120G 5400RPM FX

DVD RW Drive

6 Cell 55Whr 6510b Battery

Touchpad tastatur

56K V92 MDC Modem

Intel 802.11a/b/g/n Card

Bluetooth 2.0+ 6910p Module

90W w/Power 6910p Hardware Kit

HP 3y NextBusDay Onsite Notebook Service

HP Ryggsekk

er ikke sikker på hva grafikkort der i den men tror det er Mobile Intel GMA X3100

 

prisen er 9 309,-ink. mva.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Tilbudet gjelder alle tilknyttet Uninett. Så du vil nok få denne prisen ved mange utdanningsinstutisjoner i Norge.

9508529[/snapback]

 

Finner ikke wxga+ modellen hverken hos ementor eller mpx jeg... Noen hint og vink? Er i ferd med å bestille en 8510w, men ser ut til at det er en del leveringstid på den :/

 

Simen

 

Edit: fant den, var bare mpx som hadde skrevet wxga og ikke wxga+ i varebeskrivelsene.

Endret av carwash
Lenke til kommentar
Skjønner ikke hva de andre her hopper i taket for, det er jo ikke akkurat noe spesielt bra deal. Helt ok pris, for en helt ok pc

 

Uansett, hva skal du bruke PC-en til? Det er vel kanskje det viktigste spørsmålet, til spilling vil denne her være helt udugelig

9511387[/snapback]

 

Dette er en knallbra pris på en pc der det er fokusert på kvalitet og ikke no billig slarkete plastfjas!

Lenke til kommentar
Trykk på knappen som heter Student Høyskolen i Østfold på høyre side, så får du opp 6910p med bra priser. Usikker på om det er meningen, men jeg har vanlig uninett-bruker aktivert.

9511902[/snapback]

Ah, ja fann det no.

 

Men kan vi bestille desse? Står jo at dei er berekna på HiØ.

 

Lurar litt på om eg kanskje skal kjøpe 2510p.

Lenke til kommentar

eg ringte mpx og spurte om den t hiø kunne kjøpes av andre, og da hang han litt på svaret og sa ja det kunne jeg vel, men jeg endte faktisk opp med å bestille en 8510w som egentlig koster 19200 til 12000, venter fremdeles på den men når man venter på noe godt venter man ikke forgjeves eller noe sånt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...