RolfB Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Driver å bygger en ny pc og ser nå at varmen på diskene ligger på ca 50 grader Er ikke dette litt vel varmt? har ikke instalert noe ekstra vifte enda. så det er kun vifta på cpuen og prosessoren.
Xneon Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 40-50 grader er vel ganske normalt på diskene mine disker ligger så å si rett ovenfor hverandre og har en vifte direkt på seg og det ligger på 35-40
Stigma Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 50 er ganske normalt, og ikke noe kritisk. Det er fredmeles noe diskusjon om hva som egentlig er best temperatur for harddisken på lengre sikt, men det virker ihvertfall ikke å være noen store forskjeller mellom vanlig romtemperatur og opp til 50-55 grader eller så. Over det vil jeg annbefale en vifte dog, og ha alltid en vifte om du har flere disker samlet. trenger ikke være noe orkanvifte, bare den seneste du finner så luften ikke er HELT stillestående. -Stigma
Bettibell Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Har selv mine temperaturer i signaturen.. 50 er ikke unormalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå