Gå til innhold

*LØST* Mine Dokumenter "Borte" (Windows Vista)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann!

Har holdt på å mikke en del frem og tilbake med ny harddisk og flyttet mye informasjon frem og tilbake mellom diskene og endret stasjons-bokstaver osv. Jeg har full oversikt over hvor all info er, og har ikke mistet noe data, MEN:

Når jeg åpner explorer så kommer jeg til: C:\Windows\system32 mappen. Vil jo ha "My Documents" mappen! Jeg har flyttet mine dokumenter fra en disk, til en annen og endret stasjons-bokstav, så den infoen jeg et sted har lagt inn om hvor "My Documents" ligger er nå feil. Jeg klarer nå ikke å finne tilbake til hvordan jeg skal endre dette, da jeg ikke finner "My Documents" noe sted som jeg kan høyreklikke på og endre destinasjons-mappe, slik jeg pleier å gjøre!

Noen som kan hjelpe meg?

TAKK!

Endret av pstub
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heisann!

Jeg klarer nå ikke å finne tilbake til hvordan jeg skal endre dette, da jeg ikke finner "My Documents" noe sted som jeg kan høyreklikke på og endre destinasjons-mappe, slik jeg pleier å gjøre!

Noen som kan hjelpe meg?

TAKK!

9371814[/snapback]

Skulle likt å vite dette jeg og :thumbdown:

Skrevet

haha.. fant det søren meg ut 20sek etter jeg skrev innleget. Du må inn i mappen der Bilder, Dokumenter, favoritter, nedlastninger osv. ligger og endre plasering på hver eneste mappe der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...