pstub Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 (endret) Heisann! Har holdt på å mikke en del frem og tilbake med ny harddisk og flyttet mye informasjon frem og tilbake mellom diskene og endret stasjons-bokstaver osv. Jeg har full oversikt over hvor all info er, og har ikke mistet noe data, MEN: Når jeg åpner explorer så kommer jeg til: C:\Windows\system32 mappen. Vil jo ha "My Documents" mappen! Jeg har flyttet mine dokumenter fra en disk, til en annen og endret stasjons-bokstav, så den infoen jeg et sted har lagt inn om hvor "My Documents" ligger er nå feil. Jeg klarer nå ikke å finne tilbake til hvordan jeg skal endre dette, da jeg ikke finner "My Documents" noe sted som jeg kan høyreklikke på og endre destinasjons-mappe, slik jeg pleier å gjøre! Noen som kan hjelpe meg? TAKK! Endret 3. september 2007 av pstub
Kimelimm Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 prøv i Vista kategorien Der får du sikkert et svar fort!
Sniken_123 Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 Heisann!Jeg klarer nå ikke å finne tilbake til hvordan jeg skal endre dette, da jeg ikke finner "My Documents" noe sted som jeg kan høyreklikke på og endre destinasjons-mappe, slik jeg pleier å gjøre! Noen som kan hjelpe meg? TAKK! 9371814[/snapback] Skulle likt å vite dette jeg og
Sniken_123 Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 haha.. fant det søren meg ut 20sek etter jeg skrev innleget. Du må inn i mappen der Bilder, Dokumenter, favoritter, nedlastninger osv. ligger og endre plasering på hver eneste mappe der
pstub Skrevet 3. september 2007 Forfatter Skrevet 3. september 2007 Fant til slutt en løsning på det jeg også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå