Goliath Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Når jeg trykker på en PDF-fil i IE7, spør den meg om jeg ønsker å åpne eller lagre. Jeg ønsker alltid å åpne PDF-filen dersom jeg trykker på en PDF-lenke. Hvordan stiller jeg dette inn?
terjemag Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Er det ikke en liten avhukingsboks der det står at du ikke ønsker dette spørsmålet for ettertiden?
snippsat Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Utforsker verktøy->Mappalternativer->filtyper(finn pdf endre) Da skulle det vel gå greit.
Goliath Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Skrevet 7. desember 2007 Dette fungerer heller ikke. Jeg må alltid velge Åpne - Lagre - Avbryt hver gang jeg åpner en PDF-fil.
halnes1 Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 (endret) Du må vel gå inn i pdf programmet , Reader f.eks. gå på edit, pref. og internet er vel noen hake muligheter der. Endret 7. desember 2007 av halnes1
Goliath Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Skrevet 7. desember 2007 (endret) Ingen instillinger der heller. At det skal være såpass vanskelig å få til det med automatisk åpning av PDF-filer hadde jeg aldri trodd. Endret 7. desember 2007 av überGoliath
Demantios Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Reader 8 åpner ikke i browseren her ihvertfall. Acrobat 7 derimot bruker den plugin-muligheten
Goliath Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Skrevet 7. desember 2007 Den er ikke snakk om å åpne i browseren. Jeg ønsker å slippe valget om åpne, lagre eller avbryte hver gang jeg trykker på en PDF-lenke. Jeg vil åpne hver gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå